№242 від 01.06.2006p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Прогрес атакує!
Давно пішли у небуття механічні арифмометри, а дерев’яні рахівниці перекочували з прилавків магазинів на музейні полиці. Сьогодні обсяги та темпи обслуговування бізнес-процесів вимагають застосування новітніх технологій, комп’ютерної техніки та досконалих систем обліку. Про сучасні рішення для автоматизації складних бізнесових процесів розповідає директор фірми “Вертекс” Тетяна ШАРЧУК (на фото).
- “Вертекс” розпочав свою діяльність у 1993 році. Наші перші замовники, - згадує пані Тетяна, - обмежувалися купівлею найпростіших касових апаратів. Сьогодні клієнти прагнуть забезпечити повну автоматизацію свого бізнесу, мати комп’ютеризовану систему обліку, найдетальніше враховувати витрати і прибутки, адже у бізнесі важливі навіть найменші дрібниці. До звичайного “набору” електронної техніки торгового підприємства нині входять сканери штрих-кодів, реєстратори, детектори валют, електронні ваги тощо. Відповідно й ми перейшли до комплектування комп’ютерних систем для автоматизації торгівлі, барів, кафе, ресторанів, розважальних закладів, готелів, ігротек, а також систем контролю доступу. Нині фірма “Вертекс” серйозно займається автоматизацією бізнес-процесів, пропонуючи кожному клієнту комплексні рішення його проблем.
- Як це виглядає у реальному житті?
- До нас звертається людина, яка хоче відкрити, наприклад, гуртовню. Спочатку ми з’ясовуємо, чим буде торгувати цей підприємець, запланований ним обсяг товарообігу, структуру торговельної мережі, кількість персоналу і тому подібне. Відповідно до потреб замовника, пропонуємо пакет програмного забезпечення та комплекс необхідного електронного обладнання.
Далі ми узгоджуємо з підприємцем всі компоненти, що увійдуть до автоматизованої системи, яку він готовий придбати. Враховуємо при цьому всі побажання клієнта та його фінансові можливості - тобто, разом добираємо оптимальний варіант вирішення проблеми.
Ми постачаємо обладнання, монтуємо комп’ютерну систему, у разі необхідності інструктуємо персонал клієнта та пропонуємо послуги з системного адміністрування, оптимізації побудови мережі тощо. Надалі забезпечуємо сервісну підтримку клієнта. Співпрацюючи з нами, замовник отримує програмний комплекс, який допомагає розвитку його підприємства, та весь необхідний інструментарій для практично необмеженого зростання бізнесу.
- Які переваги надає автоматизація для функціонування, наприклад, розважального бізнесу?
- Ви коли-небудь бували у сучасному нічному диско-клубі? Вже при вході у заклад клієнт купує картку (вносить заставу) і сплачує гроші, які надходять на його депозитний рахунок у цьому закладі. Після цього відвідувач може пограти у більярд або випробувати долю на гральних автоматах, які встановлені у розважальному закладі, замовити напої в барі клубу, “відірватися” на дискотеці - словом, розважатися, доки вистачає грошей на рахунку.
- Це нагадало мені розповідь одного знайомого з Берегова, що на Закарпатті. Його батько, молодість якого припала на тридцяті роки минулого століття, студентом полюбляв час від часу розважитися у чеському казино. Там також при вході клієнт отримував дисконтну картку. Та частенько, коли студент закінчував гру і касирка підбивала підсумок, бідолашний парубок мусив “відробляти” “свіжі” борги: до ранку чистити картоплю на кухні, прибирати залу або рубати дрова.
- У казино, обладнаному автоматизованою системою грального бізнесу, такого, на щастя, не буває. Адже кожна витрачена клієнтом сума грошей фіксується у базі даних на сервері закладу, і залишок на рахунку можна перевірити у будь-яку хвилину. За бажанням, клієнт може поповнити рахунок або повернути собі суму застави і піти. А для власника така система забезпечує облік кожної копійки, “залишеної” клієнтом у закладі, і унеможливлює будь-які махінації з боку персоналу.
- А щодо управління магазинами, ресторанами, видовищними закладами, готельним бізнесом?
- Для кожного виду бізнесу існує своя автоматизована система управління, під окреме замовлення ми розробляємо спеціальну схему мережі, уточнюємо складові модулі. Та є у різноманітних схем спільні риси: дані про кожну касову операцію і буквально про кожну дію, пов’язану з продажем товарів чи послуг, надходять до менеджерських серверів мережі підприємства і обов’язково фіксуються у базі даних на головному сервері, який є “мозком” і “серцем” системи.
Складові такої системи можуть варіюватися відповідно до сфери бізнесу, але всі вони підпорядковані одній меті: забезпечувати повний контроль і облік діяльності кожного структурного підрозділу, кожного касира, продавця, менеджера - і підприємства в цілому.
- Очолювана Вами фірма працює на ринку вже понад дванадцять років. Що сприяло становленню бренда “Вертекс” та його популярності не тільки в Рівному, а й за межами нашої області?
- Пропоновані “Вертексом” рішення для автоматизації бізнес-процесів забезпечують надійність у роботі, системи не є складними, потребують мінімальної кваліфікації обслуговуючого персоналу. Висока продуктивність систем, їх гнучкість в управлінні ціновою політикою, можливість приєднання додаткових модулів устаткування, функціональність та інформативність - ось у чому полягає секрет їхньої привабливості для клієнтів.
До речі, нашими давніми і улюбленими клієнтами є такі відомі підприємства, як ТзОВ “Укрфарм”, “Медфармсервіс”, ПМФ “Магістр”, Керамбуд, Максідом, АТЗТ “Волиньпак”, ТзОВ “Хлібодар”, “Моріон”, мережа супермаркетів “Сільпо”, “Вопак”, “Фора”, ресторани “Фараон”, “Блюз”, “Вентотто”, піцерії “Санта-Марія”, “Метро”, диско-клуби “Лагуна” та “Маршал”, ПП “Ігросервіс”, гуртовні та підприємства грального бізнесу, багато приватних підприємців. База клієнтів, яких ми обслуговуємо, нараховує близько 400 підприємств різного спрямування.
Однак, кількість замовлень не є для нас найголовнішим показником. Перевагу надаємо якості обслуговування. Маємо штат кваліфікованих спеціалістів, які сертифіковані підприємствами-виробниками сучасного торгового обладнання, та комп’ютерних програм, тому монтаж, ремонт і сервісний супровід автоматизованих систем “Вертекс” завжди проводиться на належному рівні. Клієнти діляться один з одним інформацією про високу якість послуг нашої фірми - і це, вважаю, є найкращою рекламою для “Вертексу”.
01.06.2006 | Спілкувалася Валентина ЗАХАРОВА |
Рівне-Ракурс №10 від 01.06.2006p. На головну сторінку |