Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №587 від 24.01.2013p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Бліц

За тролейбусом бігти не варто - буде наступний

На наші запитання відповідає Степан ЗАГИНЕЙ, начальник комунального підприємства “Рівнеелектроавтотранс”.

- Пане Степане, чи є у Рівному тролейбуси із “біжучим рядком”, який світиться? Таку новацію я вже бачив у Києві...

- Таких у нас немає. І коштів на це теж немає.

- Чи достатнє забезпечення бюджету підприємства державними коштами? Чи відшкодовується бюджетом пільговий проїзд для пенсіонерів та інвалідів?

- Держава відшкодовує лише 68% від фактично виконаного об’єму робіт. Ми працюємо збитково.

- Іноді доводиться бігти за тролейбусом... Чому водії зупиняються вкрай рідко, щоб підібрати пасажира? Чи можна змінити цю ситуацію?

- За тролейбусом бігати не потрібно. Завжди буде наступний. Відправлення тролейбуса здійснюється за графіком, і він пасажирів не чекає.

- Чому так рідко їздить тролейбус №4? Чому тролейбуси № 1, 2, 7, 3 так довго стоять на кінцевих зупинках (Мототрек, Боярка, Залізничний вокзал)?

- На маршруті №4 працює лише один (!) тролейбус. На всіх маршрутах тролейбуси стоять за графіками, котрі замовило управління транспорту. Хоча оплатити цю послугу немає чим.

- Пане Степане, чи є тролейбуси конкурентноздатними порівняно з маршрутками?

- Так, бо щодня перевозять 50 тисяч пільговиків.

- Чи є можливість того, що в Рівному з’являться трамваї, і коли?

- Це запитання не до нас.

- Є тролейбуси, у яких записані голоси дикторів, що оголошують зупинки. Скільки їх?

- Наскільки мені відомо, таких немає. Оголошення робить водій.

Так сталося, що того дня автор цих рядків їхав тролейбусом, у якого дорогою зламалися середні двері. Було слизько, тролейбус рухався повільно, з помітним зусиллям та шумом. Отож, запитання до кондуктора про їхні будні виглядало цілком природно.

- Проблема у тому, що більшість техніки - стара й зношена, - розповіла кондуктор (вона попросила не називати її імені та маршруту тролейбуса). - Звичайно, вона часто ламається. Кондукторам платять не дуже добре. І наша чи не найбільша проблема - це те, що деякі “пільгові пасажири” не хочуть показувати проїзні документи, тобто посвідчення. А щодо чуток про ураження пасажирів струмом, то таке трапляється вкрай рідко. Я сама дізналася про нещодавній випадок тільки з газет.

24.01.2013Олесь ПОЛІЩУК



Рівне-Ракурс №10 від 24.01.2013p. 
На головну сторінкуerror code: 500