Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №590 від 14.02.2013p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Невигадана історія

Як “чайник” до служби підтримки дзвонив

Реальний випадок з практики служби технічної підтримки редактора Word Perfect. Інженер, що вів розмову з клієнтом, був звільнений з роботи, але довго судився, доводячи, що звільнили його безпідставно. До речі, справу він таки виграв. Що ж сталося - читайте далі.

У службу підтримки зателефонував клієнт (далі - К), на його дзвінок відповідав інженер (далі - І).

І: Добрий день, це служба технічної підтримки. Чим можу допомогти?

К: У мене проблема з Word Perfect …

І: А що саме?

К: Я друкував текст, і раптом все, що я набрав, кудись поділося з екрану.

І: Кудись поділося?

К: Просто зникло.

І: Хм … А що на вашому екрані тепер?

К: Нічого.

І: Зовсім нічого?

К: Він пустий. Ніяк не реагує, коли я що-небудь друкую на клавіатурі.

І: Ви все ще в Word Perfect, чи вийшли з нього?

К: Звідки я знаю?

І: Ви бачите запрошення ДОС на екрані?

К: Що ще за запрошення???

І: Нічого, нічого… Скажіть, чи можете ви переміщувати курсор?

К: Та немає ніякого кyрсору… Я ж вам кажу - нічого не відбувається, коли я натискаю на клавіші!!

І: У вашого монітора світиться індикатор живлення?

К: У монітора? Що це?

І:???! Це така штука y вас на столі, з екраном, схожа на телевізор. На ній є невелика лампочка, яка показує, що він увімкнений. Горить вона?

К: Я не знаю…

І: Будьте ласкаві, зазирніть за монітор і знайдіть місце, де підключається шнур живлення. Бачите його?

К: Начебто так…

І: Чудово. Прослідкуйте за шнуром до розетки і скажіть мені, чи увімкнена вилка в мережу?

К: Так.

І: Коли ви дивилися за монітор, помітили, що там увімкнено два шнури, а не один?

К: Немає.

І: Повинно бути два. Будь ласка, зазирніть за монітор знову і знайдіть другий кабель.

К: Ага, знайшов.

І: Прослідкуйте і за цим шнуром - він повинен бути увімкнений прямо в комп’ютер.

К: Я не можу його дістати, комп’ютер стоїть на підлозі.

І: О, Господи… Нy, ви хоча б можете подивитися, чи увімкнений цей шнур у комп’ютер?

К: Ні.

І: Навіть, якщо вам доведеться сісти на підлогу і зазирнути за комп’ютер?

К: Це не тому, що я не можу сісти на підлогу! Просто тут занадто темно!

І: Темно?!!

К: Так, світла з вікна недостатньо.

І: Нy, так увімкніть світло в кімнаті!

К: Не можy.

І: Не можете? Чому?

К: У нас сьогодні був збій з енергією, і світла немає у всій будівлі.

І: У всьому будинку?! Ммм… Добре, схоже, я знаю, що робити. У вас збереглися коробки і інструкції до вашого комп’ютера?

К: Так, все лежить у шафі.

І: Супер! Дістаньте коробки, відімкніть комп’ютер, спакyйте все, як було і відвезіть назад у магазин, де ви його придбали.

К: Серйозно? Невже справи настільки погані?!

І: Боюсь, що так.

К: Добре, я так і зроблю. А що мені сказати в магазині?

І: (Уже не стримуючись) Скажіть їм, що такому ідіоту, як ви, НЕ МОЖНА МАТИ КОМП’ЮТЕР!

14.02.2013



Рівне-Ракурс №10 від 14.02.2013p. 
На головну сторінку