№591 від 21.02.2013p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Заохочення
Не так давно для рівнян з’явилося нове джерело економії грошей, які ми витрачаємо на оплату комунальних послуг. Ставши учасником програми лояльності фірми “Санком-Рівне”, можна суттєво заощадити на оплаті з вивезення сміття і до того ж висловити свою думку щодо якості та графіку надання послуг.
Важливою частиною програми лояльності є опитування її учасників. Так, на запитання: “Як часто ви помічаєте недоліки у роботі нашого підприємства?”, рівняни, що взяли участь у програмі, відповіли: 11% - часто, 51% - не часто, 38% - не помічаємо взагалі. Фаіхівцями “Санкому” вивчається думка простих рівнян і по інших питаннях, зокрема, по графіку вивезення відходів.
Така політика підприємства, що надає комунальні послуги, виглядає більш ніж дивно, бо ми звикли до відверто нехлюйського ставлення до клієнтів з боку комунальників, які не те, що бонуси не нараховують і враженнями своїх клієнтів не цікавляться, а й навіть свої прямі обов’язки не виконують. Сподіватимемося, що приклад роботи фірми “Санком-Рівне” стане взірцем для нашої комунальної галузі.
21.02.2013 | Володимир КОНЄВ |
Рівне-Ракурс №10 від 21.02.2013p. На головну сторінку |