Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №621 від 19.09.2013p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Коментар фахівця

Оптимальний вибір - “Оптимальне таксі”

Щоб дізнатися про роботу таксі, як­то кажуть, з перших вуст, кореспондент "Рівне Ракурс" зустрівся з одним із керівників служб таксі в Рівному ­ директором рівненської філії “Оптимальне таксі” Федорчуком Веніаміном Михайловичем.

­ Які було створено “Оп­тимальне таксі” в нашому місті?

­ Рівне ­ дев’яте місто, яке працює в системі оптимального таксі, що з’явилося близько шести років тому. Спочатку відкрилось представництво у Києві, згодом ­ в інших містах: Харкові, Запоріжжі, Дніпропетровську, Одесі, Сімферополі... У Рівному ми працюємо всього дев’ять місяців. Основна ідея створення ­ впровадження технічного прогресу в роботі таксі з метою полегшення роботи таксистів та, відповідно, покращання комфорту пасажирів і підвищення культури обслуговування за допомогою інноваційних технологій.

­ Які особливості та переваги “Оптимального таксі”?

­ Найперше – це потужна система таксі­диспетчер, що дозволяє автоматизувати всі процеси, потрібні для якісного обслуговування. У нас є автоматизовані робочі місця диспетчерів, які працюють не за допомогою телефонних апаратів, а спеціальної гарнітури. Всі вхідні дзвінки автоматизуються і обробляються системою CallWay. Для покращання якості обслуговування клієнтів, вхідні дзвінки записуються. Трапляються різні ситуації, а запис розмови часто допомагає з’ясувати неточності, згладити непорозуміння, усунути проблеми. Номер кожного клієнта після першого дзвінка записується і підписується ім’ям людини, щоб при повторному дзвінку клієнта можна було назвати по імені. Це приємно клієнту і досить зручно. Щодо цін, то вони в нас оптимальні, як, до речі, і тарифи. Ми гарантуємо якісне обслуговування. У підсумку клієнт отримує те, чого хоче. Ми гарантуємо: 100­відсоткову чистоту, бездоганний зовнішній вигляд, вчасну подачу вибраного автомобіля і досвідчених водіїв.

­ Які вимоги до кожного працівника, та що входить до їхніх обов’язків?

­ Обслуговування водіїв здійснюється за допомогою спеціальної програми. Водій сам може вибрати місце, де йому стояти. Замовлення отримує через СМС­повідомлення з інформацією, куди треба їхати, куди завезти пасажира і тариф. Клієнту ж на телефон теж приходить повідомлення, в якому вказано марку, колір авто і тариф. Коли ми прий­маємо на роботу водіїв, ми укладаємо з ними договір, з’ясовуємо їхнє попереднє місце роботи, перевіряємо всі документи. Якщо водій їде на замовлення, все фіксується ­ де він знаходиться і скільки часу. При виникненні аварійної ситуації, водій, натиснувши відповідну кнопку на телефоні, повідомляє про те, що сталося. За лічені секунди приїздить допомога. Кожна машина, що працює у таксі, внесена в базу ­ колір, марка, номерні знаки авто. Тому водій не може за своїм бажанням замінити машину і використовувати іншу ­ не перевірену. Завдяки цьому контролюється справність кожного автомобіля.

­ Що входить до послуги VIP­таксі?

­ VIP­клієнтам подаються лише нові машини високого класу, такі як: Mercedes, Honda, Renault, Skoda Superb тощо. Є також послуга “драйвер” ­ доставка пасажира, якщо він не може сісти за кермо. Водій приїздить на своєму авто, пересідає у машину клієнта і доставляє його за адресою, ставить автомобіль у гараж. Можна замовити машину з водієм або взяти авто бізнес­класу напрокат.

­ Які особливості послуги “авто­няня”?

­ Послуга “авто­няня” передбачає перевезення діток. Ми забираємо дітей з дитячого садка і школи, привозимо їх додому. Або ж, навпаки, з дому відвозимо до спортивної секції чи до репетитора у чітко визначений час. Для зовсім маленьких пасажирів таксі додатково обладнуються дитячими кріслами.

­ Скільки потрібно чекати таксі?

­ Не більше 10 хвилин. Це завдяки тому, що ми поділили місто на велику кількість районів ­ у нас їх 17. У кожному секторі завжди є наш автомобіль і замовлення приходить до тієї зони, звідки поступив виклик. Протяжність сектора в середньому один кілометр, тому авто швидко прибуває на місце виклику. Завдяки GPS­навігації, ми фіксуємо перебування кожного таксі, якщо водій бачить, що він зараз знаходиться неподалік місця виклику, то може сам туди поїхати, повідомивши про це диспетчера.

­ Як відбувається тарифікація?

­ Тарифікація відбувається автоматично. Нам не треба встановлювати лічильники, адже їх можна обманути. Все визначається автоматизованою системою. Клієнт замовляє таксі, говорить, звідки і куди хоче їхати, програма вираховує найкоротший дозволений маршрут, щоб таксист не возив людину кругами. Тариф приходить клієнту СМС­повідомленням. Це дуже зручно, адже одразу знаєш, скільки слід заплатити. Тарифи фіксовані ­ на вартість не впливає час доби, кілометраж, кількість хвилин витрачених на поїздку. Послугами “Оптимального таксі” можна скористатися у будь­який час доби. Навіть якщо зникає світло, у нас є спеціальне обладнання, яке дозволяє працювати.

­ Скільки автомобілів налічує автопарк “Оптимального таксі” у Рівному?

­ Понад 200 автомобілів, кожного дня ми можемо обслуговувати не менше 1000 пасажирів. Усі машини в хорошому стані, справні, доглянуті.

­ Дякуємо Вам за вичерпні відповіді і сподіваємося, що, скориставшись послугами вашої служби, клієнти отримуватимуть лише задоволення.

19.09.2013



Рівне-Ракурс №10 від 19.09.2013p. 
На головну сторінку