Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №623 від 03.10.2013p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Розуміння проблеми

Рівненські тролейбуси можуть отримати “друге життя”

Рівненські тролейбуси можуть отримати “друге життя”

З наступного року Рівне візьме участь у проекті, який спрямований на відновлення життєдіяльності міського електротранспорту. Як повідомив з цього приводу кореспонденту “Рівне­Ракурс” міський голова Рівного Володимир Хомко, проект передбачає принцип подвійного фінансування. Частину грошей на його реалізацію дає державний бюджет, частину ­ місцевий. Очільник Рівного готовий закласти кошти в місцевому бюджеті міста на наступний рік.

“Це для нас просто знахідка. Ми закладемо в бюджет ці кошти. Без допомоги ми не втримаємо тролейбусне управління. 60 відсотків мешканців їздять безкоштовно, а за них хтось мусить платити. Для компенсації пільгового проїзду потрібно щомісяця по мільйону”, ­ повідомив Володимир Хомко.

А поки що економічна картина, яка склалася на підприємстві“Рівнеелектро­автотранс” (тролейбусному управлінні) є далеко не втішною. За даними спеціалістів, 96 відсотків рівненських тролейбусів повністю відпрацювали основний термін експлуатації.

Не останньою причиною негараздів є те, що держава несвоєчасно розраховується з тролейбусниками за перевезення пасажирів­пільговиків. Так, комунальне підприємство “Рівнеелектроавтотранс” за 8 місяців 2013 року виконало перевезень пільгових категорій на суму 12 мільйонів 153 тисячі гривень, а державний бюджет заборгував місцевому субвенцію на компенсацію за пільговий проїзд 1 мільйон 312 тисяч 327 гривень.

Поки почне діяти проект, рівненські депутати пропонують передбачити своєчасну компенсація підприємству за пільгове перевезення населення, а також закладення в Держбюджеті 2014 року коштів на оновлення електротранспорту.

На черговому пленарному засіданні сесії Рівнеради депутати, голосуючи за зміни до бюджету, зняли 485 тисяч з ремонту даху поліклініки №2 на вул. Драгоманова та виділили 200 тисяч на підтримку тролейбусного управління.

Нагадаємо, що на початку вересня цього року "Рівнеелектроавтотранс" отримав нового керівника, яким став Валентин Ткачук. До цього підприємством керував Степан Загиней. Крапку у тролейбусній дискусії поставив Володимир Хомко, який розповів депутатам про першочергові завдання нового керівника та про те, що треба зробити, щоб у Рівному не зникли тролейбуси взагалі і назавжди.

Актуальність питання, як каже Володимир Хомко, викликана й тим, що останнім часом на високому державному рівні пропонується прийняти закон, згідно якого усі витрати на компенсацію проїзду пільговиків “повісити” на місцеві бюджети. Коли таке буде прийнято, стверджує очільник Рівного, коштів на комунальну галузь вже не вистачить. Усю міську казну доведеться віддати на покриття пільгового проїзду.

03.10.2013Ярослав ТАРАСЕНКО



Рівне-Ракурс №10 від 03.10.2013p. 
На головну сторінку