№626 від 24.10.2013p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Свято креативних і педантів
25 жовтня 1975 року в Міністерстві зовнішньої торгівлі колишнього Радянського Союзу було створено Управління з маркетингу та реклами, яке займалося просуванням радянської продукції на зарубіжних ринках. Сьогодні цей день відзначається в Росії як офіційне професійне свято. А в Україні це неофіційне свято спеціалістів із маркетингу. Проте реалії життя підтверджують, що з кожним роком збільшується когорта тих, хто займається маркетинговою діяльністю.
Справжній маркетолог це стратег фірми, який здатний вирішувати найскладніші питання, безпосередньо пов’язані з її функціонуванням. Від нього залежить, скільки та якої продукції компанія буде виробляти, скільки продасть, а головне хто стане покупцем цієї продукції.
Маркетолог це фахівець з вивчення уподобань споживачів та просування товарів на ринки збуту. Досліджуючи, яка продукція буде мати значний попит і чому, він оцінює ринок конкретних товарів і послуг, проводить старанний моніторинг галузі, організовує роботу інтерв’юерів, які визначають ставлення споживачів щодо тих чи інших товарів, опрацьовує інформацію за допомогою спеціальних комп’ютерних програм, складає детальний звіт із цифрами, графіками, порівняльними характеристиками, робить прогноз і розробляє рекомендації.
Маркетологи сьогодні необхідні кожній комерційній структурі, зацікавленій в активному просуванні і збуті своєї продукції та послуг. Відділи маркетингу є в банках, промислових холдингах, торгових фірмах. Потреба в маркетологах є і у спеціалізованих консалтингових компаній, які надають послуги з проведення маркетингових досліджень.
Керівництво кожного успішного підприємства розуміє, що тільки створення конкурентноспроможної продукції в сфері матеріального виробництва, надання якісних послуг організаціям і населенню може гарантувати успіх на ринку та довіру споживачів. Досягати високих результатів роботи реально лише за умови підготовки відповідних фахівців, які мають широкий діапазон знань у маркетинговій діяльності, володіють сучасним науковим економічним мисленням, практичними навиками застосування системного та ситуаційного підходів до розробки і прийняття адекватних управлінських рішень.
Маркетинг настільки широке поле діяльності, що місце на ньому знайдеться і творчим креативним особам, і суворим педантам. Що цікаво, маркетинг це така спеціальність, де кожен може знайти себе. Якщо людина має математичне мислення, для неї стане професійним навиком проведення маркетингових досліджень. Якщо творча людина то це рекламіст, для якого рекламні слогани, творчі ідеї, поєднання кольорів стануть не лише хобі, а й покликанням, знанням й умінням професіонала... І таких прикладів багато. Тобто, в маркетингу кожен може знайти собі саме ту частину діяльності, яка буде найбільше подобатися, і, презентуючи себе на ринку праці висококваліфікованим фахівцем, досягне успіхів у кар’єрному просуванні.
24.10.2013 | Мар’яна МАЛЬЧИК, завідувач кафедри маркетингу НУВГП, доктор економічних наук, Відмінник освіти України, академік Академії економічних наук України, член Вищої ради Всеукраїнської спілки вченихекономістів |
Рівне-Ракурс №10 від 24.10.2013p. На головну сторінку |