№647 від 13.03.2014p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#ГУ Міндоходів інформує
Чи дозволяється зміна напряму відшкодування ПДВ шляхом надання уточнюючого розрахунку?
Чи має право особа при анулюванні реєстрації платника ПДВ на повернення суми ПДВ, що задекларована в рахунок зменшення податкових зобов’язань наступних податкових періодів?
Повернення суми ПДВ, яка задекларована платником податку в рахунок зменшення податкових зобов’язань наступних податкових періодів та яка залишається непогашеною податковими зобов’язаннями, що нараховані ним при анулюванні реєстрації платника ПДВ, нормами ПКУ не передбачено.
За яких умов продавець платник ПДВ може виписати зведену податкову накладну?
Згідно з п.15 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом МФУ від 01.11.11р. №1379, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22.11.11р. за №1333/20071, у разі здійснення постачання товарів/послуг, постачання яких має безперервний або ритмічний характер при постійних зв’язках із покупцем, покупцю може бути виписана зведена податкова накладна, виходячи із визначеної у договорі періодичності оплати поставлених товарів/послуг (один раз на п’ять днів; один раз на десять днів тощо), але не рідше одного разу на місяць і не пізніше останнього дня місяця. При цьому до зведеної податкової накладної обов’язково додається реєстр товаротранспортних накладних чи інших відповідних супровідних документів, згідно з якими здійснено постачання товарів.
Як відображаються виявлені під час інвентаризації надлишки товарів?
Платник податку, який під час проведення інвентаризації у звітному періоді виявив необліковані раніше товари, придбання яких підтверджується відповідними первинними документами, має право врахувати вартість таких товарів у складі витрат при визначенні об’єкта оподаткування (з урахуванням термінів, передбачених законодавством для виправлення самостійно виявлених помилок) у разі їх використання в господарській діяльності.
Якщо придбання товарів не підтверджується відповідними первинними документами, такі товари вважаються безоплатно отриманими, а їх вартість враховується у складі доходу при обчисленні податку на прибуток.
Чи має право орган доходів і зборів відмовити суб’єкту господарювання, який належить до великих або середніх (у тому числі, коли договору про визнання електронних документів не має), у прийнятті податкової звітності на паперових носіях у випадку коли стосовно такого платника внесено запис до ЄДР про припинення платника податків та подано заяву за формою №8ОПП?
Податковим кодексом України передбачено, що великі та середні підприємства подають звітність тільки засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб. Винятків із такого правила немає. У зв’язку з цим, контролюючі органи мають право відмовити суб’єкту господарювання, який належить до великих або середніх, у тому числі коли договору про визнання електронних документів не має, у прийнятті податкової звітності на паперових носіях. Це стосується також платників податків щодо яких внесено запис до ЄДР про припинення платника податків та подано заяву за формою № 8ОПП.
13.03.2014 |
Рівне-Ракурс №10 від 13.03.2014p. На головну сторінку |