Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №251 від 02.08.2006p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Економіка і ми

Настав твій час, покупець!

Настав твій час, покупець!

4 серпня в самому центрі Рівного - на вулиці Соборній, 156, що на Театральній площі, - нарешті відкриється новий ювелірний супермаркет європейського рівня “Укрзолото”. Керівництво компанії обіцяє усім рівнянам, що прийдуть у цей день до нового магазину, справжнє свято - концерт за участю українських естрадних зірок та безліч приємних сюрпризів і подарунків.

Сьогодні торгівельна мережа компанії “Укрзолото” нараховує 5 магазинів у різних регіонах України - Києві, Одесі, Донецьку. До кінця року ця мережа зросте більш, ніж удвічі - ювелірні супермаркети від “Укрзолота” відкриються у Рівному, Дніпропетровську, Донецьку й у Кривому Розі.

Компанія “Укрзолото” відома на ринку насамперед своїм підходом до покупця: заради нього фахівці ретельно вивчають попит і добирають відповідний асортимент прикрас таким чином, щоби ціною не перелякати широкого споживача. Адже в кожному з нині існуючих магазинів торгівельної мережі “Укрзолота” представлено близько 75000 (!) різноманітних прикрас від найвідоміших українських та іноземних виробників. Розташовується ця дорогоцінна торгівельна експозиція просторо - площа такого “ювелірного супермаркету” становить понад 300 квадратних метрів.

А починалося все у 1998 році, коли у великих торгівельних центрах Києва з’явилися невеличкі ювелірні відділи під тоді ще нікому не відомою назвою “Укрзолото”. Асортимент, представлений на вітринах тих відділів, звичайно ж, не йде ні в яке порівняння з тим, що сьогодні можна побачити в мережі ювелірних супермаркетів компанії по всій Україні. Але завдяки вірно обраній стратегії, спрямованій на якнайбільш повне задоволення найширших верств українських споживачів, компанія “Укрзолото” за кілька років виросла з київської до всеукраїнської, закупила за кордоном найсучасніше виробниче обладнання. І сьогодні ці два напрямки - виробництво і торгівля ювелірними виробами - розвиваються одночасно, вдало доповнюючи один одного.

Секрет успіху і стрімкого розвитку “Укрзолота” - це її споживач, пересічний українець, якого маркетологи компанії буквально “піднесли на п’єдестал”. Саме вони запропонували нову для України ідею створення мережі “ювелірних супермаркетів”, у яких практично кожен покупець міг би знайти для себе прикрасу “по кишені”.

Отож, з самого початку свого існування компанія орієнтувалася на запити найширших верств населення. І споживач віддячив компанії сповна: сьогодні постійними клієнтами мережі ювелірних супермаркетів “Укрзолота” є сотні тисяч громадян України. Система знижок, розроблена компанією, є накопичувальною і дозволяє постійним клієнтам поліпшувати свої умови купівлі дорогоцінних прикрас у магазинах мережі по всій Україні.

До речі, вже кілька років діє цікава і вигідна для клієнтів дисконтна програма “Укрзолота”, розроблена спільно з мережею продовольчих магазинів “Сільпо”: власники дисконтних карток від “Сільпо” автоматично отримують від мережі “Укрзолото” її фірмові дисконтні картки. Окрім цього, серед усіх покупців проводяться розиграші коштовних призів.

Іншим наріжним каменем стратегії розвитку компанії є ставлення до покупця: не дарма ж засновники “Укрзолота” мають величезний досвід роботи в торгівлі. Все побудовано таким чином, аби відвідувач будь-якого з магазинів компанії відчув себе в центрі уваги, отримав повну інформацію про необхідний йому товар і, врешті-решт, знайшов тут саме ту прикрасу, про яку мріяв.

Саме для зручності покупців торгівельна експозиція компанії “Укрзолото” розташовується на великих площах: таким чином вдається уникнути задухи, штовханини, характерної для маленьких магазинчиків, і продемонструвати відвідувачам усі переваги коштовних прикрас.

У підготовку персоналу компанія “Укрзолото” вкладає кошти, обсяги яких можна порівняти з інвестиціями в розвиток інфраструктури магазинів. Підбір персоналу здійснюється спеціально підготовленими фахівцями, усі продавці регулярно проходять спеціальні тренінги, що їх організовує та проводить компанія для підвищення рівня обслуговування покупців.

Недарма ж компетентне журі, що минулого року оцінювало роботу компанії в рамках конкурсу вітчизняних брендів, присудило “Укрзолоту” звання “Бренд року-2005”.

Отож, 4 серпня кожен мешканець Рівного, який прийде на свято відкриття магазину “Укрзолота”, зможе на власному прикладі відчути атмосферу поваги, якою оточують своїх клієнтів у мережі ювелірних супермаркетів компанії.

Як свідчить досвід відкриття магазинів “Укрзолота” в інших містах України, на рівнян у цей день очікує справжнє свято: концерт за участю представниці України на Євробаченні Тіни Кароль та кращого ведучого України Андрія Джеджули! Перші сто покупців гарантовано отримають ювелірні подарунки а усі покупці - накопичувальні дисконтні картки компанії “Укрзолото” та море позитивних емоцій!

02.08.2006Оксана ПРОКОПЧУК



Рівне-Ракурс №10 від 02.08.2006p. 
На головну сторінку