№670 від 21.08.2014p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#ШЕУ
Чому окремі вулиці Рівного постійно латають, а окремі капітально ремонтують, та чому асфальт кладуть не в кращу для вкладання пору року, розповів кореспонденту “Рівне Ракурс” начальник міського шляхово-експлуатаційного управління автодоріг Рівного Віктор Климук.
Головним замовником виконання нами робіт є управління житлово-комунального господарства міста Рівне, яке є розпорядником наших коштів на утримання, поточний і капітальний ремонт доріг, пішохідних зон та майданів міста. В основному ми виконуємо роботи саме на замовлення цього управління. Правда є і інші джерела фінансування нашого підприємства. Ми також можемо виконувати роботи на замовлення будь-яких власників, будь-яких форм власності. Окрім того, одним із джерел фінансування підприємства є управління капітального будівництва і містобудування області, яке теж отримує певні кошти державної субвенції. І по мірі того, чи в силах ми виконувати ті роботи – заключаємо відповідні угоди, приймаємо участь у тендерах і виконуємо ці роботи. Але загалом працюємо в межах міста.
З якими проблемами доводиться стикатися? Проблеми як у всіх. Проводяться тендера, передбачити вартість матеріалів та компонентів для виконання робіт - досить складно. А тим більше зараз. Є певні проблеми з паливно-мастильними матеріалами, а також із своєчасністю проплат за виконані роботи. Але загалом, завдяки турботі міського голови Володимира Хомка і його заступника Олексія Хмилецького (нашого профільного), ми ще непогано себе почуваємо, виконуємо роботи і є боєздатним підприємством. Заробітну плату виплачуємо з невеликою затримкою, вчасно і без проблем сплачуємо абсолютно всі необхідні платежі до державної скарбниці.
Зі значних об’єктів та робіт, виконаних останнім часом, можна назвати ділянки капітального ремонту: вулиць - Білої, Січових Стрільців, Чорновола (в районі церкви Нового Двора), влаштування майданчика для паркування автомобілів поблизу зоопарку. Продовжуються роботи по капітальному ремонту дворових територій. Правда об’єми порівняно з попередніми періодами дещо зменшилися, але розуміємо ситуацію, яка нині склалася в Україні, і те що питання благоустрою міст та населених пунктів, на даний час, не на першому місці в державі.
На жаль, у нашого підприємства не має достатньо сучасної техніки для влаштування асфальтобетону. Є катки, але справжня біда з асфальтоукладниками. Купити його поки нереально, а орендувати - складно. Підприємствам, які їх мають, вигідніше самим на них заробляти. А з нашими старими асфальтоукладниками можемо виконувати, окрім ямкових, лише капітальні ремонти другорядних, не магістральних вулиць. З сьогоднішнім бюджетом, поки що влада не погоджується придбати нам цю необхідну техніку.
Не завжди доводиться виконувати роботи з асфальтоукладання в найсприятливіший для цього період року, і пов’язано це з несвоєчасним формуванням бюджету. Адже прийняття як обласного, так і міського бюджетів відбувається лише після прийняття державного бюджету в Україні. Правда в планах уряду змінити попередню схему, такі зміни можуть суттєво покращити нашу ситуацію. Маючи загальні цифри місцевого бюджету, можна буде вже під них запропонувати на затвердження сесії, або міського або обласного рівня, перелік об’єктів. Такий підхід значно спростив би загальну процедуру.
На нашому підприємстві працює близько 300 чоловік. Підібрався хороший професійний колектив. Більшість працівників має значний стаж роботи, молодих хлопців обмаль. Механізатори, водії, спеціалісти – загалом 50-річного віку. Прикметно, що всі найкращі спеціалісти підготовлені на нашому підприємстві.
21.08.2014 | Георгій ПАВЛОВСЬКИЙ |
Рівне-Ракурс №10 від 21.08.2014p. На головну сторінку |