Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №681 від 06.11.2014p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Книга Антирекордів України

Рекламні дози

Усім телеглядачам відомо, що більше за усе в перегляді телепередач дратує не вбивство головного героя фільму, а те, що передує цьому сюжету реклама. Усі знають, що реклама в телепросторі вмикається при перегляді фільмів у самих непідходящих ситуаціях – коли сюжет добігає піку цікавості та накалу. Але така вже людська природа – через допитливість, що ж буде у цікавому кіносюжеті, люди здатні терпіти нецікаву рекламу. Рекламодавці в свою чергу ризикують тим, що чим довше триває блок реклами, тим більшу огиду викликають товари та послуги, що дратують людей, не даючи додивитись цікавий сюжет.

Закон України від 5 червня 2014 року “Про внесення змін до Закону України “Про рекламу” нібито розставляє правила гри – скільки і в яких передачах має тривати реклама. Більш гуманні норми тривалості рекламного продукту стосуються дітей. Хоча спеціалісти кажуть, що саме діти в більшій мірі дивляться рекламні ролики, аніж дорослі.

Якщо для дорослих трансляція фільмів, окремих серій, серіалів, документальних фільмів може перериватися рекламою не частіше одного разу кожні 20 хвилин мовлення, то для дітей діапазон невтручання реклами може тривати не менше 30 хвилин.

Останнім часом з’явилася нова форма реклами - телепродаж. Це послуги шопінгу на екрані, які можуть мати форму телевізійного мовлення каналів, присвячену домашньому шопінгу, а також додатковий інтерактивний текст та послуги. Віднині телепродаж повинен містити необхідну, доступну, достовірну аудіовізуальну інформацію про товар, що пропонується. Телепродаж не має спонукати дітей укладати договори про продаж чи оренду товарів. А ось дорослі не застраховані від того, аби бути затягненими у простір купівлі товарів що бачать на екранах телевізорів. Хоча тих самих дорослих дурять з екранів, як малих дітей, пропонуючи обручки з діамантами за 399 гривень, або браслети, що самі контролюють вагу тіла.

За новим законом трансляція телепродажу, що здійснюється не спеціалізованими з телепродажу каналами мовлення, у вигляді окремої програми або телемагазину повинна мати безперервну мінімальну тривалість 15 хвилин. Максимальна кількість таких програм або передач телемагазинів протягом астрономічної доби на не спеціалізованих з телепродажу каналах мовлення не може перевищувати восьми, а загальна тривалість їх трансляції не повинна перевищувати трьох годин на добу.

Кажучи іншими словами, якщо якась бабуся пенсіонерка зможе витримати вісім телесеріалів на добу, то її психіка може зазнати травми в процесі постійного перегляду передач телемагазинів, які пропонують ліки та біжутерію вартістю в півпенсії.

За новими нормами час мовлення, відведений на рекламу і телепродаж, не може перевищувати 15 відсотків, а впродовж виборчого процесу - 20 відсотків фактичного обсягу мовлення протягом астрономічної доби телерадіоорганізацією будь-якої форми власності.

Частка реклами і телепродажу протягом кожної астрономічної години фактичного мовлення не повинна перевищувати 20 відсотків, а впродовж виборчого процесу - 25 відсотків. Отже, новий закон, що вступив у силу в жовтні цього року, дозує рекламу, щоб людям вона взагалі не остогидла та не нашкодила б психіці телеглядачів.

06.11.2014



Рівне-Ракурс №10 від 06.11.2014p. 
На головну сторінку