Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №258 від 21.09.2006p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Абетка споживача

Спільними силами поборемо халтуру!

На перукарів та будівельників найчастіше скаржаться рівняни

Щодня в Рівненське обласне управління з прав споживачів надходить до десяти заяв від жителів нашої області. На що найчастіше скаржаться рівняни, кореспондент “РР” з’ясовував у розмові з головним спеціалістом управління Іриною УДОВЕНКО.

- Пані Ірино, то з якими скаргами до вас, як правило, звертаються люди?

- Останнім часом почастішали скарги на неякісне встановлення металопластикових вікон, дверей, облаштування фасадів тощо. А також збільшилася кількість заяв на неякісне надання перукарських послуг.

- Невже новомодна металопластикова продукція така неякісна?

- Справа не лише в якості самого матеріалу. Фірми, які пропонують металопластикову продукцію, найчастіше її і встановлюють. Люди скаржаться на подряпини, брак, протікання дощу через металопластикові вікна, засклені балкони тощо.

Так, до нас звернулася жінка, яка за засклення та оббивку металопластиком балкона заплатила близько 2 тисяч гривень. Повідомила, що під час дощу її балкон заливає водою. Таких скарг побільшало.

- Тобто, якщо якість металопластикових вікон, дверей тощо нас не влаштовує, потрібно звертатися в Управління?

- Звичайно, але при собі потрібно мати чек купівлі та договір про надання послуги, у яких зазначені вартість та термін виконання замовлення. Варто знати: якщо виконавець прострочив виконання замовлення, то за кожен наступний день він повинен сплатити споживачу 3 відсотки від вартості послуги, а в державну казну - ще й штраф. І це стосується не тільки будівельних послуг, але й пошиття взуття, одягу, виготовлення меблів, інших послуг.

- Але не всім хочеться після купівлі оббивати пороги управління з прав споживачів...

- Атож. Для цього потрібно, купуючи товар чи замовляючи будь-яку послугу, пересвідчитися, чи має фірма ліцензію. Вона, як правило, знаходиться на інформаційному стенді у приміщенні організації, поряд з книгою пропозицій та скарг. І ще раз наголошую: що б ви не купували чи замовляли, вимагайте чек!

- А як щодо ринку? Там чеків не дають.

- Це не так. На вимогу споживача, продавець зобов’язаний надати вам документ, який засвідчує факт купівлі товару. Якщо він відмовляється видати чек, раджу не купувати у нього товар.

- А які проблеми у перукарнях?

- Найчастіше скаржаться на неякісні дорогі завивки, пошкоджене волосся, накладання штучних нігтів тощо. Так, до нас звернулася рівнянка, яка в одній із престижних перукарень міста за 160 гривень зробила завивку. Однак після другого миття волосся від нової зачіски не залишилося й сліду.

- І що, правда завжди на боці споживача?

- Майже завжди. Тому раджу при купівлі неякісної продукції чи отриманні недобросовісної послуги звертатися в наше управління. Спільними силами поборемо халтуру!

21.09.2006Ольга ДОЛЯ



Рівне-Ракурс №10 від 21.09.2006p. 
На головну сторінку