№258 від 21.09.2006p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Абетка споживача
На перукарів та будівельників найчастіше скаржаться рівняни
Щодня в Рівненське обласне управління з прав споживачів надходить до десяти заяв від жителів нашої області. На що найчастіше скаржаться рівняни, кореспондент “РР” з’ясовував у розмові з головним спеціалістом управління Іриною УДОВЕНКО.
- Пані Ірино, то з якими скаргами до вас, як правило, звертаються люди?
- Останнім часом почастішали скарги на неякісне встановлення металопластикових вікон, дверей, облаштування фасадів тощо. А також збільшилася кількість заяв на неякісне надання перукарських послуг.
- Невже новомодна металопластикова продукція така неякісна?
- Справа не лише в якості самого матеріалу. Фірми, які пропонують металопластикову продукцію, найчастіше її і встановлюють. Люди скаржаться на подряпини, брак, протікання дощу через металопластикові вікна, засклені балкони тощо.
Так, до нас звернулася жінка, яка за засклення та оббивку металопластиком балкона заплатила близько 2 тисяч гривень. Повідомила, що під час дощу її балкон заливає водою. Таких скарг побільшало.
- Тобто, якщо якість металопластикових вікон, дверей тощо нас не влаштовує, потрібно звертатися в Управління?
- Звичайно, але при собі потрібно мати чек купівлі та договір про надання послуги, у яких зазначені вартість та термін виконання замовлення. Варто знати: якщо виконавець прострочив виконання замовлення, то за кожен наступний день він повинен сплатити споживачу 3 відсотки від вартості послуги, а в державну казну - ще й штраф. І це стосується не тільки будівельних послуг, але й пошиття взуття, одягу, виготовлення меблів, інших послуг.
- Але не всім хочеться після купівлі оббивати пороги управління з прав споживачів...
- Атож. Для цього потрібно, купуючи товар чи замовляючи будь-яку послугу, пересвідчитися, чи має фірма ліцензію. Вона, як правило, знаходиться на інформаційному стенді у приміщенні організації, поряд з книгою пропозицій та скарг. І ще раз наголошую: що б ви не купували чи замовляли, вимагайте чек!
- А як щодо ринку? Там чеків не дають.
- Це не так. На вимогу споживача, продавець зобов’язаний надати вам документ, який засвідчує факт купівлі товару. Якщо він відмовляється видати чек, раджу не купувати у нього товар.
- А які проблеми у перукарнях?
- Найчастіше скаржаться на неякісні дорогі завивки, пошкоджене волосся, накладання штучних нігтів тощо. Так, до нас звернулася рівнянка, яка в одній із престижних перукарень міста за 160 гривень зробила завивку. Однак після другого миття волосся від нової зачіски не залишилося й сліду.
- І що, правда завжди на боці споживача?
- Майже завжди. Тому раджу при купівлі неякісної продукції чи отриманні недобросовісної послуги звертатися в наше управління. Спільними силами поборемо халтуру!
21.09.2006 | Ольга ДОЛЯ |
Рівне-Ракурс №10 від 21.09.2006p. На головну сторінку |