Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №263 від 26.10.2006p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Смачний прес-тур

Перед тим, як увійти до цеху переробки незбираного молока, журналісти отримали стерильні халати і чепчики

Білий і пухнастий "Викрутас" та його "Молочна родина"

Йогуртові гостини відбулися на Волині

ВАТ “Ковельмолоко”, куди запросили на дегустацію журналістів “РР”, посідає одне із провідних місць на українському молочному ринку. Вітчизняний бренд “КОМО” добре знають споживачі не лише в нашій країні, а й за кордоном - у Росії, Болгарії, країнах Африки, Азії, від Близького Сходу до далекої Японії. Та, перш ніж поласувати корисним і смачним продуктом, журналісти на власні очі побачили шлях, який долає знайоме змалечку коров’яче молоко, поступово перетворюючись на елітні йогурти і сирки, тверді та плавлені сири і всяку іншу молочну смакоту.

Перше, що приємно вразило гостей, це чистота і стерильність на усіх етапах виробництва, починаючи буквально з про-хідної заводу. Жоден молоковоз не перетне лінію воріт, не пройшовши санітарну обробку. Після “душу з шампунем” цистерна з молоком зупиняється біля лабораторії, де відбирають проби молока і визначають масову частку жиру в ньому, його густину, рівень pH тощо. Всі аналізи здійснюють за допомогою електронного обладнання. Наприклад, вміст білка за лічені секунди визначає “мілкоскан” - апарат, який, за словами виконуючого обов’язки генерального директора ВАТ “Ковельмолоко” Петра ШВАНЦА, мають на озброєнні лише два вітчизняні підприємства.

Після того, як молоко перелили у “судинну систему” заводу, порожню цистерну молоковозу знову добряче миють і, водночас, дезінфікують.

Весь виробничий комплекс “Ковельмолока” побудований таким чином, щоб уникнути впливу людського фактору і контакту сировини та готового продукту з навколишнім середовищем. Таємниця процесу переробки захована за металевими стінками труб, танків і чанів. Працівники підприємства, прийшовши на робочу зміну, спочатку миються в душі, потім перевдягаються у чистий робочий одяг і лише після цього стають до пультів комп’ютеризованих автоматичних ліній. Кахлі, скло і блискучій метал - ось що домінує в інтер’єрі виробничих приміщень.

Автоматичний контроль за параметрами і швидке реагування на відхилення - це третя складова, на якій базується висока якість продукції “КОМО”, а її на підприємстві виробляється близько 85 найменувань.

Популярністю у споживачів користуються цільномолочні продукти ТМ “Гурманіка” і “Молочна родина” - біо-йогурти й біо-кефір, тверді сири та згущене молоко, елітні сорти масла, плавлені та глазуровані сирки, - всього не перелічити, втім, “понадкушувати” декотрі з них і насолодитися їх неповторним смаком журналістам таки пощастило! Молочні муси й аеровані коктейлі, соуси, шейки - нові винаходи технологів “Ковельмолока” сьогодні лише проходять апробацію, але обіцяють стати не менш популярними, ніж смачні й корисні новинки ВАТ “Ковельмолоко” від улюблених торгових марок великих і маленьких споживачів. А у найближчих планах ковельчан - виробництво сирків із зеленню та приправами - вітамінізованої продукції для дорослих споживачів. Докладніше про справи й волинських молочарів читайте у наступних номерах нашого видання.

26.10.2006Валентина ЗАХАРОВА



Рівне-Ракурс №10 від 26.10.2006p. 
На головну сторінку