№263 від 26.10.2006p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Смачний прес-тур
ВАТ “Ковельмолоко”, куди запросили на дегустацію журналістів “РР”, посідає одне із провідних місць на українському молочному ринку. Вітчизняний бренд “КОМО” добре знають споживачі не лише в нашій країні, а й за кордоном - у Росії, Болгарії, країнах Африки, Азії, від Близького Сходу до далекої Японії. Та, перш ніж поласувати корисним і смачним продуктом, журналісти на власні очі побачили шлях, який долає знайоме змалечку коров’яче молоко, поступово перетворюючись на елітні йогурти і сирки, тверді та плавлені сири і всяку іншу молочну смакоту.
Перше, що приємно вразило гостей, це чистота і стерильність на усіх етапах виробництва, починаючи буквально з про-хідної заводу. Жоден молоковоз не перетне лінію воріт, не пройшовши санітарну обробку. Після “душу з шампунем” цистерна з молоком зупиняється біля лабораторії, де відбирають проби молока і визначають масову частку жиру в ньому, його густину, рівень pH тощо. Всі аналізи здійснюють за допомогою електронного обладнання. Наприклад, вміст білка за лічені секунди визначає “мілкоскан” - апарат, який, за словами виконуючого обов’язки генерального директора ВАТ “Ковельмолоко” Петра ШВАНЦА, мають на озброєнні лише два вітчизняні підприємства.
Після того, як молоко перелили у “судинну систему” заводу, порожню цистерну молоковозу знову добряче миють і, водночас, дезінфікують.
Весь виробничий комплекс “Ковельмолока” побудований таким чином, щоб уникнути впливу людського фактору і контакту сировини та готового продукту з навколишнім середовищем. Таємниця процесу переробки захована за металевими стінками труб, танків і чанів. Працівники підприємства, прийшовши на робочу зміну, спочатку миються в душі, потім перевдягаються у чистий робочий одяг і лише після цього стають до пультів комп’ютеризованих автоматичних ліній. Кахлі, скло і блискучій метал - ось що домінує в інтер’єрі виробничих приміщень.
Автоматичний контроль за параметрами і швидке реагування на відхилення - це третя складова, на якій базується висока якість продукції “КОМО”, а її на підприємстві виробляється близько 85 найменувань.
Популярністю у споживачів користуються цільномолочні продукти ТМ “Гурманіка” і “Молочна родина” - біо-йогурти й біо-кефір, тверді сири та згущене молоко, елітні сорти масла, плавлені та глазуровані сирки, - всього не перелічити, втім, “понадкушувати” декотрі з них і насолодитися їх неповторним смаком журналістам таки пощастило! Молочні муси й аеровані коктейлі, соуси, шейки - нові винаходи технологів “Ковельмолока” сьогодні лише проходять апробацію, але обіцяють стати не менш популярними, ніж смачні й корисні новинки ВАТ “Ковельмолоко” від улюблених торгових марок великих і маленьких споживачів. А у найближчих планах ковельчан - виробництво сирків із зеленню та приправами - вітамінізованої продукції для дорослих споживачів. Докладніше про справи й волинських молочарів читайте у наступних номерах нашого видання.
26.10.2006 | Валентина ЗАХАРОВА |
Рівне-Ракурс №10 від 26.10.2006p. На головну сторінку |