№265 від 09.11.2006p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Антисервіс
В обласне управління у справах захисту прав споживачів надійшло понад 200 письмових звернень щодо надання неякісних житлово-комунальних послуг.
Найбільше скаржаться мешканці Рівного - 198 листів, у Здолбунові та Дубно - по три, у Костополі - чотири.
В управлінні радять при заниженні показників опалення викликати представника теплокомуненергії для складання акту, а також написати претензію у довільній формі та подати до теплокомуненергії. У разі невиконання претензії впродовж трьох днів, особа має право звернутися до управління із відповідною заявою.
Після розгляду заяви управління надає підприємству припис про усунення недоліків. У разі ж невиконання припису, на підприємство накладається фінансове стягнення у розмірі 20 неоподаткованих мінімумів доходів громадян. Керівника підприємства чекає адміністративний штраф.
Володимир ПОПИК
При заниженні показників плата
за теплопостачання відповідно зменшується:
t0 у помешканні %
18 градусів 100;
17 градусів 95;
16 градусів 90;
15 градусів 85;
14 градусів 80;
13 градусів 75;
12 градусів 70;
11 градусів 60;
10 градусів 50;
9 градусів 40;
8 градусів 30;
7 градусів 20;
6 градусів 10;
5 градусів 0.
09.11.2006 |
Рівне-Ракурс №10 від 09.11.2006p. На головну сторінку |