Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №794 від 26.01.2017p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Ракурс економiки

Мар’ян Года – «Рівень» є лідером на пивному ринку Рівненщини

Мар’ян Года – «Рівень» є лідером на пивному ринку Рівненщини

Ситуація в реальному секторі економіки України залишається стабільно поганою. На жаль, це факт. Однак навіть на тлі загальної кризи є винятки, про які приємно писати. Одним із них є торгівельна марка «Рівень», яку вже багато років очолює депутат Рівненської міської ради Мар’ян Года.

Що стосується нашого підприємства, то ситуація в нас дійсно непогана, особливо на тлі кризи в галузі, яка продовжується вже три роки поспіль. Пивна галузь дуже страждає від падіння рівня життя українців. Якщо, ще кілька років тому, в середньому кожен українець споживав на рік 65 літрів пива, то в минулому році цей показник впав до 50 літрів. До того ж, держава також посприяла тому, що вітчизняним пивоварам стало важче працювати – я маю на увазі акцизи та податки на нашу продукцію, які з року в рік збільшуються.

Що ж стосується нашого підприємства, то ми, попри кризу, змогли вийти на рівень виготовлення мільйону декалітрів пива на рік. Це серйозний успіх, який дав змогу нашому підприємству посісти перше місце на пивному ринку Рівненської області. За підрахунками, продукція торгової марки «Рівень» становить 20% від кількості усього пива, що споживають в нашій області. Це добре, бо ми є місцевим товаровиробником і платимо податки в Рівному.

Мар’ян Адамович завдяки чому вдалося досягти такого результату?

В першу чергу завдяки постійному пошуку свого сегмента ринку. Великі підприємства не дуже полюбляють виготовляти «живе», непастеризоване пиво. Ми ж робимо ставку на цей вид продукції і, як показав час, це правильне рішення. Сьогодні людина, яка купує пляшку пива, хоче отримати якісний продукт. Ми задовольняємо цей попит. Саме тому, на тлі скорочення ринку, нам вдалося утримати за зміцнити свої позиції. Дуже важливо тримати добру якість пива. На жаль, є випадки, коли українські підприємства купують право на випуск відомих сортів пива, але не витримують технологію. Споживач за доволі немалі кошти купує пиво, яке суттєво відрізняється від оригіналу. Ми прагнемо тримати якість нашої продукції на незмінному рівні і це теж цінують наші клієнти.

Скажіть які ви бачите шляхи розвитку галузі?

Важко говорити про розвиток в нинішніх економічних умовах. Загальна економічна криза в Україні не закінчилася і найближчі роки я не бачу шляхів для суттєвого розвитку нашої галузі. Для цього потрібно, в першу чергу, зростання добробуту населення, бо пиво не є продуктом першої необхідності. І звісно ж, зменшення податкового тиску на виробників. Поки що ні першого, ні другого немає. Однак, в будь-якій ситуації потрібно працювати, шукати можливості розширення виробництва та асортименту продукції. Вважаю, що найбільш перспективним є ринок преміального пива, тобто високоякісного продукту, який полюбляють люди, що тямлять в пиві.

26.01.2017Записав Володимир Конєв



Рівне-Ракурс №10 від 26.01.2017p. 
На головну сторінку