Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №795 від 02.02.2017p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Ракурс економiки

Запрацювала «гаряча лінія» для скарг на маршрутки

У разі значного підняття цін на міжміські та приміські перевезення жителі Рівненщини можуть звертатися в облдержадміністрацію.

Для скарг на недобросовісних власників маршрутів діє «гаряча» телефонна лінія – 0 800 500 078.

З такою ініціативою виступив голова Рівненської ОДА Олексій Муляренко.

Нагадаємо, тиждень тому за дорученням голови Рівненської ОДА була ініційована зустріч обласної влади із місцевими перевізниками. У результаті сторони заключили  «джентльменську» угоду, згідно якої вартість на міжміських маршрутах має збільшитися на 10 копійок за один пасажиро-кілометр. Тобто зростання може бути у межах 20-30 %.

У разі підтвердження фактів щодо необґрунтованого підвищення тарифів на пасажирські перевезення, Рівненська ОДА прийматиме відповідні рішення.

«Переважна більшість перевізників дотримуються цієї угоди. Але є й недобросовісні, які порушують домовленості, мотивуючи це підняттям мінімальної заробітної плати. Тож за дорученням голови ОДА ми  просимо мешканців Рівненщини повідомляти про такі факти на «гарячу лінію» контактного центру, аби в подальшому ОДА могла адекватно реагувати на ці факти», - прокоментував радник голови РОДА Сергій Мініч.

Працює «гаряча» лінія у понеділок-четвер з 9.00 до 18.00, у п’ятницю – до 17.00.

Рівненська ОДА й надалі здійснюватиме моніторинг ситуації з підвищенням тарифів.

02.02.2017



Рівне-Ракурс №10 від 02.02.2017p. 
На головну сторінку