Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №799 від 02.03.2017p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Ракурс подій

Страсті аеропортні

Страсті аеропортні

Чи зможемо ми літати з Рівного до європейських країн? Таке питання задають собі далеко не всі мешканці області. Однак, сказати, що нікого воно не цікавить теж було б неправдою. Реально працюючий міжнародний аеропорт є для області дуже великим плюсом і до того, ж наявність летовища біля обласного центру економить пасажирам чималі кошти і час. Однак поки що наш аеропорт все більше стає центром конфліктів.

Минулої п’ятниці з’явилась інформація: в Міжнародному аеропорту Рівне ось - ось відбудуться кадрові зміни, а саме - планується звільнити із займаної посади директора цього комунального підприємства Ігора Насинюка. Не секрет, що вже досить давно ситуація навколо цього одного з ключових комунальних підприємств області загострювалась. Претензії до діючого керівника єдиного в області діючого летовища з боку керівництва обласної ради були і є. Це слабке керівництво і, прямо скажемо, не дуже вражаючі успіхи в господарчій діяльності. Треба зауважити, що з боку адміністрації аеропорту спростувань таких зауважень щось особливо не чути, а шкода. Що ж стосується звільнення самого пана Насинюка, то наразі рішення ще немає, хоча прес – службою обласної адміністрації був оприлюднений доволі цікавий коментар:

«Ігор Тимошенко спростував чутки про 135 мільйонів для Рівненського аеропорту

В коментарі для одного з місцевих телеканалів заступник голови Рівненської ОДА Ігор Тимошенко спростував інформацію про перспективи отримання 135 мільйонів гривень з державного бюджету Рівненським аеропортом

Ігор Тимошенко назвав такі повідомлення «фейковими» та зазначив, що державна програма, про яку повідомляють деякі місцеві ЗМІ справді існує, однак на її реалізацію для Рівненщини на 2017 рік в держбюджеті не закладено жодної гривні.

«Важливо не те, які програми розроблені та затверджені урядом, а те, які з них передбачається фінансувати за рахунок державного бюджету. Програма справді розроблена, але на жаль на її реалізацію в держбюджеті не передбачено жодної гривні для Рівненщини. Принаймні у 2017 році», - наголосив Ігор Тимошенко.

Заступник голови ОДА зауважив, що сумнівається, чи будуть виділятися гроші на реалізацію даної програми й у наступних роках. Адже програма передбачає співфінансування, а тому Міністерство інфраструктури мало б звернутися до області з пропозиціями передбачити кошти для цього в обласному бюджеті.

«В цілому прописано, що реалізація цієї програми передбачає співфінансування. Тобто 5 мільярдів гривень пропонується виділити з державного бюджету, півмільярда з місцевих бюджетів, а решта 2 мільярди – це кошти самих аеропортів та інвесторів. Тож логічно, якби планували виділити кошти на реалізацію цієї програми, то ми б отримали хоча б якийсь лист-звернення з пропозиціями передбачити в обласному бюджеті кошти для співфінансування. Однак жодних листів ми з Міністерства інфраструктури не отримували. А це свідчить лише про відсутність планів фінансування цієї програми», - пояснив Ігор Тимошенко.

Разом з цим, заступник голови ОДА пов’язує появу таких повідомлень у ЗМІ із конфліктом, що нещодавно розгорівся в Рівненському аеропорту навколо посади його директора.

Він вважає, що особи, які проти звільнення керівника підприємства, намагаються цьому конфлікту придати певного «корупційного» присмаку, використовуючи цю тему.

«Мені дивно, чому саме зараз в пресі так активно почали обговорювати дану програму. Адже вона була затверджена ще на початку 2016 року. Пройшов рік, і тепер, цю інформацію активно поширюють. Думаю, причина цього бажання деяких «діячів» використати розроблену, але не профінансовану, програму як додатковий важіль впливу на обласну раду, де наразі точиться конфлікт навколо звільнення діючого директора аеропорту», - резюмував Ігор Тимошенко.»

P.S. Що ж можна сказати, кадрові рішення стосовно директора аеропорту не прийняті, але зрозуміло, що вони можливі. Коли? Цього сказати ніхто не може, але вже сьогодні видно – для того, аби підприємство працювало, потрібен чіткий план, досвідчений менеджмент і інвестиції. Без усіх цих складових говорити про світле майбутнє «повітряної гавані області» не доводиться.

02.03.2017Володимир Конєв



Рівне-Ракурс №10 від 02.03.2017p. 
На головну сторінку