Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №800 від 09.03.2017p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Ракурс подій

Чи виживе останній велетень промисловості?

Чи виживе останній велетень промисловості?

Ситуація у вітчизняній промисловості стабільно погіршується. Це факт, і факт дуже неприємний для всіх нас, особливо, якщо розуміти, що зупинка кожного великого промислового підприємства автоматично збільшує «діру» в бюджеті.

Сьомого березня інтернет – видання «Ліга - бізнес» розмістило наступне повідомлення:

«Хімзаводи в Рівному і Черкасах були змушені почати процедуру «гасіння» агрегатів аміаку через різке зниження тиску газу.

Тиск газу-Рівнеазоту і черкаського Азоту Різко знизилося з 10 до 7 БАР. Виробництво аміаку зупиняється автоматично. Заводи були змушені почати процедуру «гасіння» агрегатів аміаку. Про це повідомляє профільне видання Інфоіндустрія.

Це призведе до скорочення виробництва селітри в Рівному до 50%, а в Черкасах до повної зупинки виробниц­тва карбаміду.

Раніше почалася зупинка агрегатів виробництва селітри в Сєвєродонецьку. Ситуація надзвичайна, так як в даний момент заводи відвантажують товарну продукцію, продану ще в грудні і в січні. Значна частина цього товару вже продана аграріям або трейдерам в регіонах. Україна гостро потребує селітрі і карбаміді, а імпорт фізично здійснити неможливо - не вистачить часу, адже сезон внесення в країні вже розпочався.

Після зупинки агрегатів аміаку в Черкасах і в Рівному заводи ще можуть працювати на «привізному» імпортному аміаку, однак, виробництво в Сєвєродонецьку зупиняється через подорожчання аміаку на світовому ринку до $ 300-310 за тонну, FOB, що призвело до зростання цін на імпорт в Україна до $ 270-290 за тонну. З такою ціною сировини, селітра в Україні повинна бути дорожче на 1400 грн/т. Фізично до зростання цін ринок України не готовий».

Тобто, наш «РівнеАзот», фактично знаходиться на межі зупинки. Проблеми з постачанням газу на це підприємство набувають хронічного характеру. При цьому саме підприємство є платоспроможним покупцем «блакитного палива», і тому виникає підозра, що нинішні проблеми із його постачанням виникли через банальну відсутність необхідних для виробництва обсягів газу. Що ж буде далі? Відповідь на це питання «зависла в повітрі», разом із всією нашою хімічною галуззю…

09.03.2017Володимир Конєв



Рівне-Ракурс №10 від 09.03.2017p. 
На головну сторінку