Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №848 від 16.02.2018p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Ракурс економiки

У 2017 році контакт-центр «Рівнегазу» опрацював понад 482 тис. звернень споживачів

У 2017 році контакт-центр «Рівнегазу» опрацював понад 482 тис. звернень споживачів

Впродовж 2017 року оператори контакт-центру ПАТ «Рівнегаз» опрацювали 482,68 тис. звернень від клієнтів.

Близько 87% питань стосувалась передачі показників лічильників, які споживачі зобов’язані повідомляти щомісяця. Найчастіше показники лічильника передаються телефоном - 201,98 тис. дзвінків від споживачів Рівненської області. Зросла популярність передачі показників за допомогою СМС-повідомлень - у 2017 році споживачі скористалися цією послугою 165,52 тис. разів. Окрім цього, близько 45,47 тис. клієнтів ПАТ«Рівнегаз» повідомили дані приладів обліку газу через голосове меню IVR, а 5,63 тис. споживачів відправили показаники електронною поштою.

«Ряд розроблених компанією електронних сервісів допомагає споживачам газу отримати відповіді на свої питання дистанційно. Таку можливість надає, наприклад «особистий кабінет» на сайті 104.ua за допомогою якого можна проаналізувати дані за власним особовим рахунком та здійснити олайн-оплату за газ», - розповідає начальник Управління клієнтського сервісу ПАТ «Рівнегаз» Володи­мир Новосад.

З метою підвищення якості обслуговування використовуються електронні сервіси, що допомагають споживачам газу отримати відповіді на свої питання дистанційно. Таку можливість надає, наприклад, «особистий кабінет» на сайті 104.ua, за допомогою якого можна проаналізувати дані за власним особовим рахунком та здійснити онлайн-оплату за газ. За допомогою функції «Callback» у «особистому кабінеті» можна замовити зворотний дзвінок від оператора контакт-центру.

16.02.2018



Рівне-Ракурс №10 від 16.02.2018p. 
На головну сторінку