№848 від 16.02.2018p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Впродовж 2017 року оператори контакт-центру ПАТ «Рівнегаз» опрацювали 482,68 тис. звернень від клієнтів.
«Ряд розроблених компанією електронних сервісів допомагає споживачам газу отримати відповіді на свої питання дистанційно. Таку можливість надає, наприклад «особистий кабінет» на сайті 104.ua за допомогою якого можна проаналізувати дані за власним особовим рахунком та здійснити олайн-оплату за газ», - розповідає начальник Управління клієнтського сервісу ПАТ «Рівнегаз» Володимир Новосад.
З метою підвищення якості обслуговування використовуються електронні сервіси, що допомагають споживачам газу отримати відповіді на свої питання дистанційно. Таку можливість надає, наприклад, «особистий кабінет» на сайті 104.ua, за допомогою якого можна проаналізувати дані за власним особовим рахунком та здійснити онлайн-оплату за газ. За допомогою функції «Callback» у «особистому кабінеті» можна замовити зворотний дзвінок від оператора контакт-центру.
16.02.2018 |
Рівне-Ракурс №10 від 16.02.2018p. На головну сторінку |