Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №853 від 22.03.2018p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Ракурс здоров'я

Чому для підписання декларації з лікарем бланки не потрібні? МОЗ відповідає на поширені запитання

Чому для підписання декларації з лікарем бланки не потрібні? МОЗ відповідає на поширені запитання

Міністерство охорони здоров’я розповідає, де взяти бланки декларацій і хто їх заповнюватиме, чи потрібно попередньо записуватись на підписання декларації і які документи треба мати з собою.

Коли будуть бланки декларацій у мого лікаря?

Для підписання декларації бланки не потрібні - декларації укладаються виключно в електронній формі. Водночас підписати декларації можна лише з лікарями, заклади яких підключились до системи «Електронне здоров’я» (список підключених закладів можна переглянути https://portal.ehealth-ukraine.org/divisions.html#. Щодня до системи приєднуються нові медзаклади.

Я самостійно маю вносити свої дані у систему?

Ні. У кожному підключеному до «Електронного здоров‘я» закладі ПМД буде визначена уповноважена особа, яка вносить дані у систему: в різних медзакладах це може бути або реєстратор, або медсестра, або лікар тощо. Тож пацієнту треба просто прийти у медзаклад з необхідними документами і мобільним телефоном.

Які документи мені потрібні, щоб підписати декларацію?

Щоб підписати декларацію, вам потрібно мати паспорт, податковий номер і мобільний телефон. Якщо ви плануєте підписати декларацію з педіатром чи сімейним лікарем для своєї дитини, то вам також знадобиться свідоцтво про народження дитини.

Чи потрібен комп’ютер і доступ до інтернету, щоб підписати декларацію з лікарем?

Для укладання декларацій потрібен комп’ютер, підключення до інтернету і принтер, щоб роздрукувати примірники декларацій. Їх має забезпечити медзаклад. Також кожен заклад ПМД має визначити уповноважену особу, яка вносить дані у систему - реєстратора, медсестру чи лікаря тощо.

Чи потрібно попередньо записуватись на підписання декларації?

Ні, попередній запис не потрібен. Єдине, що вам потрібно - прийти у медзаклад з паспортом, податковим номером і мобільним телефоном.

Як буде відбуватись процедура підписання - кожен заклад ПМД визначає самостійно. Наприклад, медзаклад може прийняти рішення, що декларації підписуються у звичному режимі роботи медзакладу, або визначити години прийому для підписання декларацій.

Зверніть увагу, що заклад, у якому працює обраний вами лікар, має бути підключеним до системи «Електронне здоров’я». Уточніть цю інформацію у реєстратурі або у лікаря, або перевірте самостійно на сайті.

22.03.2018



Рівне-Ракурс №10 від 22.03.2018p. 
На головну сторінку