№896 від 17.01.2019p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
У 2018 році на «гарячу лінію» контактного центру облдержадміністрації надійшло 13803 звернень від жителів Рівненщини.
«Зменшення кількості звернень громадян підтверджує налагодження ефективної роботи телефонних ліній та чіткого реагування місцевих органів виконавчої влади. Середній термін розгляду звернень складає 7 днів», - зазначив директор Контактного центру Василь Курилас.
Він розповів, що п’ята частина звернень стосувалася соціальних питань. Також жителі Рівненщини телефонували, аби їм посприяли у вирішенні житлових, комунальних та транспортних питань. Зокрема, проводилось інформування та консультування заявників щодо норм законодавства та актуальних питань державної політики.
Найчастіше до Контактного центру зверталися жителі обласного центру та Рівненського району.
Нагадаємо, до центру на безкоштовний телефонний номер «гарячої лінії» 0 800 500 078 може зателефонувати кожен і отримати консультацію, роз’яснення чи необхідні контакти.
Окрім дзвінків можна також надсилати звернення на електронну пошту 400800@ukr.net.
Фахівці центру не лише фіксують звернення, а й визначають виконавця з подальшим контролем, здійснюють зворотній зв’язок із заявниками та надають необхідну допомогу.
17.01.2019 |
Рівне-Ракурс №10 від 17.01.2019p. На головну сторінку |