№276 від 25.01.2007p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Усміхніться!
Прийшовши на роботу (а я працюю на станції швидкої допомоги), відразу зрозумів, що ця доба нічого доброго не обіцяє. Ми поїхали на виклик уже через п’ять хвилин після прийому зміни. Та ще й у далекий мікрорайон.
Години до п’ятої вечора, виконуючи восьмий виклик, ми не мали можливості навіть випити чаю, не кажучи вже про те, щоб заїхати на підстанцію і чого-небудь з’їсти. Наш лікар Микола Семенович навіть сказав:
- Доле, пошли нам якогось чолов’ягу, в міру п’яного і трохи побитого.
Справа в тім, що така категорія громадян звозиться “швидкою” в єдине місце - приймальне відділення міської лікарні. Отож, якби надійшов такий виклик, то ми прямо повезли б нашого пацієнта в бік порту приписки, тобто на рідну станцію, де є їжа та чайник.
Але нам давали лише бабусь, які дуже рідко бувають п’яними і практично ніколи не бувають побитими, тому що, в основному, сидять вдома або у дворах, перемиваючи кісточки сусідам.
Ось виходимо ми з під’їзду чергової врятованої бабусі, проїжджаємо метрів 100, збираємося повідомити по рації, що готові до чергового виклику, і, о диво, що ми бачимо... На лавці тролейбусної зупинки сидить тіло. Те, що це наш клієнт, стало зрозуміло, коли воно закотило на нас трохи божевільні очі, у яких було чітко видно рівень випитої рідини. З криками “рідний ти наш”, ми вискакуємо з машини, хапаємо “людину в брудному” під руки і весело саджаємо його в карету.
Оглядаємо. Чоловічок виглядає досить бомжувато, п’яний, але... На ньому немає ні подряпини. Це погано... Тепер везти його треба у відділок міліції, а не в лікарню. А він поруч, і потім знову дадуть виклик у цьому ж мікрорайоні. Немає в житті щастя.
Микола Семенович думав недовго, і через кілька секунд скомандував:
- Розширити діагноз!
- Зараз! - відгукнувся я, беручи в руки милицю.
Клієнт одержує по брудному лобику. У місці зіткнення милиці та голови починає рости невеликий ріг.
Мети досягли. На борту пацієнт із діагнозом “Гематома лобової частини голови і алкогольне сп’яніння”. Ми вже подумки смакуємо обід на станції, гарячий чай. Залишається формальність - подзвонити диспетчерові й доповісти. Лікар суне мені трубку від рації:
- Скажи там... цим... що в нас отут того...
Я радісно викликаю диспетчерську, смакуючи, як він спробує відправити нас до чергової бабці, а я йому скажу: - Дзуськи, ми маємо випадкового пацієнта в машині, що вимагає термінової госпіталізації.
У нас відбувається такий діалог:
- Говорить 39-й, викликаю диспетчера.
- Говорить диспетчер. 39-й, викликів немає, їдьте на станцію, можете брати обід.
Ну що ж це за життя таке!?. Тепер, замість того, щоб їхати обідати, ми поїдемо здавати клієнта у міську лікарню, і тільки потім - на станцію. Я раптом розумію, що не маю сили сказати диспетчерові про нашого клієнта і тим самим приректи себе ще на декілька годин голоду. Якось саме собою виривається:
- Вас зрозумів. Вирушаємо на станцію.
Микола Семенович здивовано витріщається на мене.
- Що, станцію дали?
Я лише киваю у відповідь.
І ми обоє переводимо наші погляди на тіло, що лежить на носилках. А воно дикувато озирається, потирає забите місце і бурмоче:
- Мені треба… всього дві зупинки...
Лікар кинув погляд на тіло і на двері. Водій натиснув на газ. Тепер уже зі словами “звідкіля ж ти взявся на нашу голову”, ми виконуємо зворотну процедуру. Через дві зупинки, обробивши гематому йодом і заліпивши хрест-навхрест пластиром, витягаємо об’єкт під руки із машини й саджаємо на лавку. Добре, що навколо нікого не було.
Злодійкувато озираючись, стрибаємо в машину і беремо курс на рідну гавань. Цікаво, що подумав наш випадковий пасажир…
25.01.2007 | Антон СКВОРОНСЬКИЙ |
Рівне-Ракурс №10 від 25.01.2007p. На головну сторінку |