|
№277 від 01.02.2007p. |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Як повідомив голова Рівненського обласного територіального відділення АКУ В’ячеслав БІЛІБА, протягом 2006 року працівниками відділення розглянуто 67 заяв та звернень мешканців Рівненщини. За його словами, більшість скарг торкалися проблем неякісного тепло- та водопостачання, нарахування плати за фактично ненадані послуги. Як приклад, В’ячеслав Біліба розповів про ситуацію, коли одне з житлово-комунальних підприємств Рівного, яке впродовж кількох років надсилало мешканцям першого поверху багатоквартирного будинку рахунки за користування ліфтом. Коли ж, після попередження керівництва ЖЕКу про недопустимість таких нарахувань, плату зняли, люди почали отримувати рахунки за… диспетчеризацію ліфтів. І лише після притягнення хитромудрих комунальників до відповідальності, як каже В’ячеслав Біліба, мешканці зможуть щороку заощаджувати 240 гривень.