Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №948 від 23.01.2020p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#web-технології

Крауд-маркетинг: що працюють кейси та перспективи методу

Будь-якому починаючому веб-майстру потрібно просування створених ним проектів. Розкрутка і промотування сайта / блогу вимагає доступ ресурсу до якомога більшій кількості пошукових систем і як наслідок цього вихід ресурсу на вищу рядки в цих системах.

Крауд-маркетинг: що працюють кейси та перспективи методу

Ось seoquick крауд-маркетинг бере на себе турботу щодо виведення замовленого сайту в пошукових системах. Веб-майстер замовив послугу на розміщення крауд-посилань на будь-яких форумах свого сайту отримає необмежений потік відвідування на свій ресурс.

Комплексне просування: яку роль в ньому грає крауд-маркетинг?

Підняти сайт з нуля або з глибин пошукової видачі - поширена на сьогодні послуга. Для її реалізації використовується крауд-маркетинг, хоча не завжди фахівці вибирають саме цей термін. Перевага може віддаватися просуванню за допомогою соціальних сигналів, написання прес-релізів або висловом експертної думки на професійних майданчиках.

Але все перераховане - це елементи крауд-маркетингу. Адже сам процес здійснюється приблизно за такою схемою:

пошук сайту-донора, де можна зав'язати дискусію на тему, що цікавить;

додавання коментаря або навіть теми для обговорення за умови посилання на потрібний інтернет-портал.

Суть подібної роботи зводиться до ініціювання активного обговорення, який спонукає клікнути по посиланню. Подібне «сарафанне радіо» набагато простіше включається за кордоном. У Рунеті склалося специфічне ставлення до всіляких посиланнях. Користувач із задоволенням перейде по ній, якщо цілеспрямовано шукав інформацію (наприклад, завантажити файл). Однак навіть тут довіру проявляється далеко не до всього софту, пропонованого інтернетом.

Тому дискусію варто заводити на дійсно делікатні теми, якщо справа стосується будівництва, медичних послуг. Трохи інакше треба діяти, коли у вас інтернет-магазин одягу або взуття.

У будь-якому випадку, часи, коли посилання додається тільки заради неї самої, давно пройшли. В рамках обговорення можна використовувати унікальні запити користувачів, назва продукту, що просувається бренду, інше.

Чи працює крауд-маркетинг в пошукових системах

Коли сайт тільки створюється або у нього «негативний» багаж відгуків, він позбавлений довіри Google або Яндекс. Причому в другому випадку, ситуація іноді виявляється настільки критичною, що доводиться створювати новий проект. Довіра пошукових систем заслуховується за умови, що сайт поступово досягає наступного:

привертає увагу користувачів;

покращує репутацію, імідж;

накопичує кількість посилань;

частіше згадується на сторонніх сайтах, в соціальних мережах;

пропонує клієнтам зручний для взаємодії портал.

Частина з усього перерахованого досягається завдяки крауд-маркетингу, в тому числі. У порівнянні з 2015, підвищилася значимість соціальних сигналів. Робота з ними те саме крауд-маркетингу. Використання цих технологій виявляється вплив на PR сайту, його значимість для пошукових систем.

Але передує всьому серйозна SEO робота по створенню і розвитку інтернет-порталу, який відповідає вимоги Яндекс і Google. Без цього будь-які спроби запустити «сарафанне радіо» будуть дратувати користувачів і приводити до зниження в рейтингах.

Крауд-маркетинг: легко чи складно?

З боку все здається простим. Запросити або вдати експертом в потрібній області. Роздавати поради і заробляти авторитет. Але на ділі, все виявляється не так просто. Вартість послуг справжнього експерта може перевищувати бюджет проекту. Альтернативно, знаходять модератора або копірайтера. Але для окремих ніш втрачається сенс такого пошуку.

Якщо продаєте освітлювальні прилади для промисловості, виникнуть труднощі з пошуком відповідного майданчика. Навіть бажаючі купити обладнання навряд чи стануть робити це через форуми. Їм простіше скласти ділову пропозицію відповідним компаніям і вибирати потім з них. Іноді оферти обганяють попит і це теж спосіб купити світильники. Але заробити авторитет, запросивши фахівця з постінгу, досить непросто. Для цієї ніші більш актуальний «партизанський маркетинг» офлайн зі сміливими акціями і демонстраціями обладнання на практиці.

Для отримання ефективного результату краще запросити окремого співробітника, який володіє професійними якостями в маркетингу і за обраною спеціальністю. Але навіть в такому випадку, спочатку варто переконатися, що інші методи просування гірше. Ефективність крауд-маркетингу добре проглядається на прикладі приватного косметологічного салону, що працює регіонально і не має планів розвиватися в великий бренд з мережею точок по усій країні.

Результат планується за допомогою проведення маркетингового дослідження з конкретної тематики і відібраним майданчикам для розміщення постів:

Опрацьовують механізм взаємодії з цільовою аудиторією по складній тематиці (хто пише, відповідає, як реагувати на «+» / «-» висловлювання).

Відстежують згадки про компанію в інтернеті: позитивні, негативні, нейтральні.

Визначають стандарти відповідних сайтів, форумів.

Знаходять майданчики, відповідні сформульованим вимогам.

Створюють, заповнюють і прокачують акаунти (зазвичай не менше 3-6).

Замовляють або здійснюють самі моніторинг сегмента: нові тематики, статті, коментарі.

Порівнюють ефективність посилань з обраних порталів.

Сіють список відповідних сайтів, залишаючи кращі.

Список справ виглядає значним. Робота по ньому може вестися місяць і більше. Значить, хоча б на мінімальний термін потрібно людина, яка буде займатися тільки цією тематикою.

23.01.2020



Рівне-Ракурс №10 від 23.01.2020p. 
На головну сторінку