№281 від 01.03.2007p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Лідер ринку
Основою успішного бізнесу в сучасних умовах є здатність постійно удосконалюватися, тобто рухатися відповідно до часу. На Рівненщині такий бізнес, перш за все, асоціюється з групою компаній “РЕНОМЕ”. Про те, яким для “РЕНОМЕ” був 2006-й рік, і як працюватиме компанія в цьому році та найближчому майбутньому, розповідає, на прохання кореспондента “Рівне-Ракурсу”, генеральний директор ЗАТ “РЕНОМЕ” Надія ГЛАДКЕВИЧ.
- Кожен рік, а це був уже 16-й для нас, приносить нам все більше задоволення від справи, якою займаємося. Досвід, набутий протягом періоду становлення від маленької фірми до однієї з найбільших компаній Західного регіону, став для нас найбільшою цінністю, яку ми намагаємося використовувати у всьому. Впевненість, знання та, головне, бажання удосконалюватися є тим, що рухає нас до відкриття нового, до нових звершень. Так, і минулий рік був для нас роком великих починань. У всіх напрямках діяльності ми почали впроваджувати ряд інвестиційних проектів. Одним із таких був проект із розширення лінії виробництва металопластикових вікон у товаристві “РЕНОМЕ-ПАРТНЕР”. Виробництво вікон збільшилося майже у десять разів. У товаристві “РЕНОМЕ-ЄВРОБУД” стартував новий для нас проект - капітальне будівництво. До цього товариство займалося переважно оздобленням та утепленням фасадів, а торік почалося спорудження житлового будинку, який плануємо завершити цього року.
Вийшло на нові ринки і товариство “РЕНОМЕ-СМАРТ”. Якщо раніше підприємство працювало у сфері надання послуг із автоматизації систем самообслуговування лише банкам, то, починаючи з минулого року, ми освоюємо надзвичайно перспективний сегмент ринку: автоматизовані системи самообслуговування для роздрібної сфери з прийому комунальних платежів та продажу передоплачених послуг. У березні цього року в Києві стартує пілотний проект “Інфобум”, після реалізації якого ми зможемо запропонувати і рівнянам зручну систему для повернення споживчих кредитів, оплати комунальних послуг та продажу ваучерів мобільного зв’язку.
Також минулий рік підтвердив правильність того напрямку розвитку, який ми обрали, що виразилося у стабільному зростанні нашого бізнесу: кожне з наших підприємств показувало позитивну динаміку свого розвитку. Тому, користуючись нагодою, хочу щиро подякувати всьому колективу нашої компанії за величезну роботу, яку було виконано в минулому році, адже всі ми дійсно добре попрацювали.
- Які зміни відбулися в компанії торік? Які плани на найближчу перспективу?
- У 2006 році в групі компаній “РЕНОМЕ” відбулося багато змін, трансформацій. Перш за все, ми спробували реально оцінити, якими ми є зараз і якими хочемо бачити себе у майбутньому. Ми змінили наше ставлення до розбудови бізнесу. Якщо раніше ми розбудовували свій бізнес переважно за рахунок ентузіазму, сумлінності працівників і мали хороші результати, то сьогодні цього вже недостатньо. Щоб реалізувати свої амбітні плани, треба вчасно переформатуватися і перейти до сучасного професійного менеджменту.
Був у 2006-му році непростий, але виважений, з нашої сторони, крок - у товаристві “РЕНОМЕ-КОМФОРТ” ми згорнули торгівлю аудіо-, відео-, побутовою технікою як малоприбутковий і неперспективний для нашої компанії вид діяльності. Натомість вирішили зосередити свою увагу на бізнесі, в якому ми маємо високий рівень компетенції та професіоналізму і можемо запропонувати рівнянам продукти та послуги найвищої якості. Уже сьогодні фотоцентр порадував рівнян новинкою - широкоформатним друком не лише на фотопапері, а й на художньому полотні.
Що стосується цього року, то він стане для нас роком кардинальної розбудови компанії. Звичайно, для здійнення таких планів потрібне розуміння та підтримка всього колективу. Хочу, щоб усі члени команди чітко усвідомлювали нашу мету, якого результату ми очікуємо, і ефективно працювали на його досягнення. Тому в минулому році спільно з колективом визначили візію компанії: “Ми працюємо з кращими, щоб пропонувати найкраще”.
- Розшифруйте, будь ласка, для наших читачів…
- Це означає, що в галузі інформаційних технологій “РЕНОМЕ-СМАРТ” співпрацює зі світовим лідером - компанією “Wincor Nixdorf”, яка займає третє місце на світовому ринку у сфері банківського обладнання самообслуговування. У напрямку утеплення фасадів налагодили партнерські зв’язки з компаніями-лідерами “Baumit”, “Caparol”. Товариство “РЕНОМЕ-ПАРТНЕР” також працює зі світовим лідером з виробництва профілю - компанією “Rehau”. Пропонуючи на українському ринку товари світових лідерів, “РЕНОМЕ” і надалі розбудовуватиме свій бізнес так, щоб відповідати рівню своїх партнерів і надавати високоякісні послуги. Впевнена, що саме цього хочуть і саме цього заслуговують українці. Ми працюємо для тих, для кого висока якість - перша необхідність.
- Надіє Федорівно, як каже словацьке прислів’я, сто чоловіків можуть створити табір, але тільки одна жінка може створити дім. У квітні минулого року Ви стали генеральним директором холдингу “РЕНОМЕ”, який, без перебільшення, є другою домівкою для його колективу. Як удається тендітній жінці керувати та успішно розвивати такий потужний, різноплановий бізнес?
- Немає різниці чи жінка ти, чи чоловік. Головне - щоб було бажання працювати і команда однодумців. Для мене “РЕНОМЕ” - це стиль життя, адже я тут із першого дня заснування компанії. Коли у бізнесі з’являється певний рівень досягнень, достатку, приходить, так би мовити, спортивний інтерес: прагнення самореалізуватися, модернізувати компанію відповідно до вимог часу. Я амбітна до нових вершин, вражень, знайомств, професійного зростання, колективу, який очолюю. Тому хочу, щоб компанія була стабільною і не залежала від зовнішніх чинників - політики, погоди тощо. Тобто, щоб наш бізнес був всерйоз і надовго.
Надія ГЛАДКЕВИЧ: “Як генеральний директор хочу, щоб кожен працівник групи компаній “РЕНОМЕ” відчував свою причетність до розбудови нашої компанії, бачив реальну перспективу її розвитку і можливість свого професійного зростання”.
01.03.2007 | Олесь ДУБОВИК |
Рівне-Ракурс №10 від 01.03.2007p. На головну сторінку |