Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №957 від 27.03.2020p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Куди рухатися щоб не збанкрутіти?

Як бізнесу правильно вести комунікацію в кризовий період карантину

Як бізнесу правильно вести комунікацію в кризовий період карантину

Чи варто мовчати і скорочувати комунікацію. Ні, не варто. Вщухнути, мовчки перечекати кризу - не найкраще рішення. Навпаки: потрібно говорити, відкрито комунікувати. Адже ви самі, ваші клієнти і партнери нікуди не поділися.

Потрібно міняти не кількість публікацій, а їх зміст. Подумайте, як комунікація вашої компанії може бути корисною вашої аудиторії, як повинна допомогти вашому бізнесу, можливо допоможуть програми для створення сайтів.

Де компаніям потрібно комунікувати

Зараз, як ніколи раніше, ваша аудиторія постійно знаходиться онлайн. Інтернет - то місце, де люди оперативно дізнаються новини про карантин, продовжують навчання і працюють віддалено, черпають корисну інформацію, яка допомагає адаптуватися, і продовжують здійснювати покупки. На даний момент попит ділиться на такі категорії товарів:

Базові: продукти, ліки, гігієна.

Які планували купити, але ще думали. «Карантинні» знижки можуть запустити механізм покупки знову. Зокрема на товари для побуту, облаштування будинку, здоров'я і домашнього комфорту.

Товари, актуальні для забезпеченої аудиторії. Для тих, хто не готовий різко обмежувати себе в звичному комфорті.

Компаніям потрібно бути там, де аудиторія готова сприймати повідомлення - програми для створення сайтів.

Для цього вкрай необхідно:

Зараз маркетинг найкраще вести в соціальних мережах. Для деяких бізнесів як і раніше буде важливіше пошукова реклама. Але це в разі, якщо не впав рівень продажів і сервіс доставки працює без змін.

Для інших соціальні мережі - самий гнучкий, швидкий і найменш витратний спосіб спілкування з аудиторією. Комунікація в соціальних мережах дає змогу:

Жоден інший канал зараз не дасть такого набору функцій. Крім цього, вартість за показ реклами в умовах кризи може стати меншою, так як деякі рекламодавці вийдуть з аукціону.

Дві головні завдання при роботі в соціальних мережах:

- Правильне комунікаційне повідомлення. Воно повинно вирішувати актуальні потреби і бізнесу, і споживачів. А також виділятися на тлі інших форматів.

- Згенерувати скролл-стоппер. Побачивши ваш контент, людина на якийсь час повинен перестати гортати стрічку. Скролл-стоппер повинен нести важливий і потрібний для вашого бізнесу і аудиторії сенс.

Це нелегка, але дуже реальна задача.

Важливо:

Повідомте аудиторії, що ваші соціальні мережі працюють в режимі допомоги і максимально оперативної підтримки.

Тримайте позитивну тональність комунікації, підтримуйте оптимістичний настрій аудиторії, допомагайте їй зберігати спокій.

Чи не поширюйте неперевірену інформацію, перевіряйте факти, утримуйтеся від дискусій на провокативні теми.

Теми, які допоможуть зробити комунікацію в соціальних мережах затребуваною

Гуманістичний контент в широкому сенсі. Публікації про цінності, які об'єднують і допомагають справлятися з труднощами. Це можуть бути і ваші, і зовнішні приклади, які надихають.

Соціальна відповідальність. Наприклад, деякі компанії закуповують засоби захисту, ліки і передають їх нужденним. Інші своїми послугами / продуктами підтримують тих, хто зайнятий боротьбою з коронавірусів.

Дії бренду, що допомагають ринку, економіці, розвитку нової інфраструктури. Це можуть бути знижки, акції, нові способи логістики, спрямовані на відновлення економічно важливих процесів. Наприклад, знижки від орендодавців, які допоможуть іншим бізнесам, а бізнеси збережуть робочі місця; резерв послуг в майбутньому, але за більш доступною вартості; депозитні програми і т.п.

Позиція компанії. Повідомляйте, як компанія стежить за ситуацією і оперативно реагує. Можливо, організований спеціальний штаб або розроблений план стабілізації.

Ваш продукт. Можна розповісти, чому продукція компанії не несе небезпеку, як захищена. Або навпаки, які можливості дає ваш товар / послуга. Наприклад, якщо ви інтернет-провайдер: онлайн-навчання, можливість працювати віддалено, здзвонитися з близькими і т.п.

Графік роботи. Розкажіть, в якому режимі ви будете працювати. Як покупець зможе купувати послуги / товар, якщо в звичному процесі щось змінилося.

Людина в центрі уваги. Розкажіть, як виявляється повага до праці кожного у вашій компанії. Що ви зробили для створення комфортних умов виробництва, безпеки, позитивної стабільності і т.п.

Співробітництво. Розкажіть, як партнери, постачальники зможуть продовжувати співпрацювати з бізнесом, чи змінилося щось для них. Будьте на зв'язку з ними. Повідомляйте їм про свої дії і дізнавайтеся, що роблять вони.

Комунікація бізнесу. Можна розповісти, як відбувається комунікація з клієнтами, чи є зміни в роботі служби підтримки.

Фановий контент. Зараз дуже багато сумнівів з цього приводу. Кількостей про раціонального контенту різко зростає - але це не означає, що люди не сприйнятливі до розважальної інформації. Гумор - інструмент захисту психіки. Тому такий контент буде доречний. Але якщо буде допомагати переживати труднощі і надихати.

Корисний контент, який допомагає справлятися з кризою. Він може бути:

- Прямим - стосуватися продуктів або послуг компанії, які принесуть користь у даній ситуації. Наприклад, ви продаєте ноутбуки. Організуйте вебінар з експертом, який розповість, як налаштувати робоче віддалене простір, встановити антивірусні програми, оптимізувати роботу і т.д.

- Непрямим - вирішувати актуальні проблеми вашої аудиторії. Наприклад, онлайн-лінія з дитячим психологом, який допоможе батькам пояснити дитині поведінку під час карантину і т.п.

Головне в кризовий період - відчуття взаємної підтримки. Спілкуйтеся зі своєю аудиторією, будьте на зв'язку і допомагайте вирішувати її проблеми.

27.03.2020



Рівне-Ракурс №10 від 27.03.2020p. 
На головну сторінку