№959 від 09.04.2020p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Напевно, головною жертвою карантину сьогодні є підприємства, які надають комунальні послуги. Як живеться нашому обласному продавцю електроенергії – фірмі «РОЕК», ми вирішили дізнатися у її директора Сергія Безсмертного.
Така заборона не означає, що держава дозволяє не платити за електропостачання – як зазначається у роз’яснювальному листі управління Державної інспекції енергетичного нагляду України у Рівненській області № 8/30/92-20 від 01.04.2020: «Законом №№530-ІХ заборонено припиняти/зупиняти надання послуг з розподілу та постачання електричної енергії громадянам України (індивідуальним побутовим споживачам) протягом періоду дії карантину або обмежувальних заходів. Заборона на стягнення пені та припинення електропостачання за несплату рахунків є тимчасовим заходом та не звільняє від відповідальності за борги, а лише відтерміновує вжиття крайніх заходів. Відключення боржників від електропостачання будуть відновлені у повному обсязі, після скасування заборони, викликаної карантинними заходами».
Крім того, 08.04.2020 року пройшло засідання Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, на якому затверджено Постанову «Про дії учасників ринку електричної енергії у період дії карантину та обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19». З проєктом Постанови можна вже зараз ознайомитися на сайті НКРЕКП. У документі зазначається, що споживачам необхідно вжити вичерпних заходів з оплати електричної енергії відповідно до договорів. А у разі неможливості здійснення оплати, яка виникла у зв’язку із дією карантину та обмежувальних заходів, повідомляти (з наданням відповідного обґрунтування) про це постачальника, та з метою попередження негайного відключення, після закінчення періоду дії карантину, ініціювати укладання графіка погашення заборгованості.
Звертаємо увагу споживачів також на те, що електропостачальні компанії, в тому числі і ТОВ «РОЕК», для того, щоб забезпечити надійне та безперебійне електропостачання своїм споживачам, спочатку мають необхідний обсяг електричної енергії закупити на ринку. Якщо споживачі не розраховуватимуться за спожиту електроенергію, електропостачальник не матиме змоги закупити достатньо обсягів електроенергії для забезпечення потреб споживачів.
Тому всім споживачам наполегливо рекомендуємо і надалі здійснювати своєчасну оплату за спожиту електроенергію, аби не накопичувати заборгованість та не ризикувати залишитись без електропостачання. До речі, це можна зробити дистанційно, зайшовши на сайт ТОВ «РОЕК» www.ez.rv.ua
До слова, ми створили усі можливості для спілкування з нашими фахівцями дистанційно, що надзвичайно актуально в період карантину.
Це і Особистий кабінет споживача, який дозволяє контролювати свої рахунки – інструкцію з реєстрації знайдете на офіційному сайті ТОВ «РОЕК», електронна скринька сontact@ez.rv.ua. Щодня з 8.00 до 17.15 Ваші дзвінки приймає наш колцентр: (0362) 69-44-68, (0362) 420-420, 067-1-420-420, завжди раді відповісти на усі Ваші запитання і у нашому інформаційно-консультаційному центрі(0362) 69-44-14.
Сподіваємося, що всі споживачі будуть розраховуватися за спожиту електричну енергію в повному обсязі і ми спільними зусиллями пройдемо цей складний період. Бажаємо усім здоров’я!
09.04.2020 |
Рівне-Ракурс №10 від 09.04.2020p. На головну сторінку |