№980 від 03.09.2020p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
30 років тому з міжнародного аеропорту “Рівне” здійснювалося біля 900 вильотів на місяць. Потім довгий час летовище простоювало. У 2016 році обласна влада відновила його роботу. Як проходив процес відродження рівненського летовища і з якою метою, нам розповів тодішній голова Рівненської ОДА Олексій Муляренко, який безпосередньо опікувався цими питаннями.
- Важливо було не тільки зберегти аеропорт, потрібно було щоб аеропорт дійсно підтвердив статус міжнародного і почав повноцінно працювати. А тому навесні 2016 року спільно з авіаперевізником та туроператорами було ухвалено і реалізовано проєкт з чартерських пасажирських авіаперевезень. І вже в липні того ж року, вперше за останні 10 років, відбувся пасажирський рейс Рівне-Анталія. Тоді це була дійсно дуже велика подія для нашого міста. Кожного тижня літаки літали до Туреччини, а восени ми перейшли на регулярні рейси до Хургади та Шарм-ель-Шейху, що в Єгипті. Завдяки цьому, пасажиропотік в рівненському аеропорті того року склав 7000 пасажирів. Це дуже велика кількість, мабуть найбільша за весь час його роботи в роки незалежності нашої країни. А вже у 2019 році цю цифру вдалося збільшити у рази.
За словами Олексія Муляренка, у 2016 році пройдено всі сертифікаційні служби, а також підтверджено, що аеропорт відповідає статусу міжнародного. Під час переговорного процесу з авіаперевізниками та туроператорами, обласною владою було виконано всі вимоги. В першу чергу, для комфорту пасажирів відремонтували зону вильоту та прильоту, зробили багажне відділення, для зручності пасажирів на постійній основі почали працювати митна та прикордонна служби. Аеропорт почав повноцінно жити…
Що на Вашу думку є найважливішим у створенні сприятливих умов для повноцінної роботи аеропорту?
- Найважливіше для запуску його роботи – це пошук партнерів, які повірять нам і в наш аеропорт. Звісно, важливим є кадровий потенціал нашого летовища. Там працюють люди, які змогли по суті без багатьох речей знайти можливість приймати на постійній основі літаки. Тому що матеріальна та технічна база аеропорту, на жаль, у нас в багатьох моментах є досить застарілою, і її потрібно суттєво оновлювати. Але ми знайшли можливість, запустили літаки навіть виходячи з того, що ми мали на той момент. З 2016 року ми мали багато перемовних процесів, спілкувалися з великими компаніями, які мали бажання працювати з нашим аеропортом на постійних умовах, брати його в концесію. Однак, їх здебільшого зупиняє нестабільна ситуація, яка є на сьогоднішній день в Україні, і в першу чергу - війна на Сході країни, не зовсім стабільні політична та економічна ситуації.
Олексій Муляренко переконаний, що незважаючи ні на що, не можна допустити продаж окремих частин аеропорту. Він має залишатися комплексом для того, аби бути цікавим великим інвесторам.
- Міжнародний аеропорт “Рівне” - це невід’ємна частина проєкту “Велике Рівне”. Це той об’єкт, який в подальшому залишить за Рівним статус лідера в регіоні. Розвиток аеропорту – це інвестиція в майбутнє, це інвестиція в розвиток міста, - каже ексочільник Рівненщини.
03.09.2020 |
Рівне-Ракурс №10 від 03.09.2020p. На головну сторінку |