№987 від 22.10.2020p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Що пропонує Олексій Муляренко аби вирішити проблему транспортних колапсів в Рівному
- Однією з найбільших проблем нашого міста є постійні затори та транспортні колапси. Як на Вашу думку можна вирішити це питання?
- На мою думку, постійні транспортні колапси гальмують розвиток Рівного. Основна проблема в тому, що поки ще діюча міська влада, свого часу не розробила чіткої транспортної стратегії. І якщо зволікати й далі, то наше місто просто стане у суцільному заторі і не зможе далі рухатися.
Тому, підходити до вирішення цієї проблеми потрібно комплексно. Найперше слід оновити генеральний план міста з модернізованою транспортною системою. В якому обов’язково передбачити побудову багаторівневої розв’язки на перехресті вулиць Пересопницька та Небесної сотні, мережу велосипедних доріжок та впорядкування Набережної річки Устя та озера Басів Кут.
- Ви кажете про будівництво багаторівневої розв’язки. Але чи реально це реалізувати?
- Центральна розв’язка на мості по вулиці Соборній вже не може впоратись з тим потоком автомобілів, який через неї проїжджає. Через це завжди тут формуються затори. Окрім того міст перебуває в аварійному стані, і якщо й надалі на це не звертати уваги, то одного не дуже прекрасного дня, рух транспорту на мості припиниться. Ще донедавна, це можна було вирішити модернізацією мосту на вулиці Соборній з побудовою багаторівневої клеверної розв’язки, однак, на жаль, через хаотичну забудову, яку допустила діюча міська влада, це вже неможливо реалізувати.
Тому, я, спілкуючись з Петром Подольцем та іншими архітекторами, знайшли унікальне рішення, яке може вирішити проблему заторів: побудувати ще один міст на вулиці Пересопницькій через річку Устя і залізничний переїзд від вулиці Кубанської до вулиці Дорошенка. Який в комплексі з існуючим мостом вирішить питання корків в центрі міста.
- Що плануєте зробити для того, аби Рівне стало більш пристосованим для велосипедистів?
- Сучасний європейський досвід модернізації транспортної системи для уникнення транспортних колапсів передбачає максимальну заміну перехресть на кільця, а також побудову мережі велодоріжок, які об’єднають всі райони міста.
Досвід успішних країн доводить, що розвиток велоінфраструктури сприяє зменшенню кількості автівок на дорогах та спонукає мешканців до більш швидкого та здорового способу пересування містом на велосипедах.
І тут слід зазначити, що в Рівному теж, разом із архітекторами ми напрацювали ще одне унікальне рішення, утворивши в центральній частині міста Рівного два вело-пішохідні кільця, які у поєднанні з оновленою Набережною річки Устя стануть не лише родзинкою велотуризму, але й об’єднають всі рекреаційні зони міста.
22.10.2020 |
Рівне-Ракурс №10 від 22.10.2020p. На головну сторінку |