№289 від 26.04.2007p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Залізниця
“Возити повітря” - тобто переганяти напівпорожні пасажирські потяги, звісна річ, працівникам залізниці не вигідно. А “проблемних” рейсів на Рівненщині вистачає. Виходом із ситуації управління залізниці вважає введення в дію рейкових автобусів.
- Рейковий автобус нещодавно почав курсувати маршрутом Ковель-Ягодин-Ковель, його ввела в дію Львівська залізниця, - каже головний інженер вокзалу м.Рівне Сергій СТЕПАНЕНКО. - Нині там майже всі пасажирські місця зайняті. Таких автобусів потребує і Рівненщина. Адже деякі маршрути настільки збиткові, що нині стоїть питання про їх закриття.
- Наприклад?
- Сьогодні одним із найзбитковіших маршрутів на Рівненщині є приміський вузькоколійний потяг сполученням “Антонівка-Зарічне”. Однак ми не можемо його зняти, адже для мешканців Полісся ця вузькоколійка - як “дорога життя”: з транспортним сполученням у тих краях є проблеми. Стояло питання про зняття рейсового приміського потяга, який курсував до станції Мізоч. Ми майже в останній момент також відхилили це рішення.
- Чи з’являться на Рівненщині рейкові автобуси?
- Цілком імовірно. Програма “Рейковий автобус” передбачає впровадження в Україні європейських стандартів залізничних перевезень, отже, це торкнеться і Рівненщини.
Введення в дію нового залізничного транспорту зменшить навантаження на систему приміських перевезень. Вперше в нашій державі рейкові автобуси застосували в Харківській області на початку січня минулого року.
26.04.2007 | Ольга ДОЛЯ |
Рівне-Ракурс №10 від 26.04.2007p. На головну сторінку |