№1025 від 29.07.2021p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Наша економіка, як не дивно, функціонує за законами, які, напевно, зрозумілі лише їй одній. Адже навіть економісти логічно пояснити феномени української економіки можуть далеко не завжди…
Для того, щоб зрозуміти ситуацію на ринку пального, автор звернувся до фахівців цього ринку і попросив їх дати коментар і прогноз хоча б на найближчий місяць-два.
Отже, чому подорожчав автогаз?
Тут все зрозуміло – ціни на нього підняли виробники, і тому він подорожчав. Тим більше, що влітку автогаз користується підвищеним попитом. Є і хороша новина для власників авто на газу - автогазу в Україні достатньо, так що найближчим часом перебоїв з цим видом пального в нас не буде.
Складніше з бензином та дизельним пальним, які теж дорожчають. За даними експертів, є проблеми з імпортом пального з Білорусії і Росії. Якщо в білоруських НПЗ загострились проблеми з отриманням російської нафти, то росіяни готові продавати пальне, але в нас немає визначення хто візьме на себе купівлю і доставку нафтопродуктів. Поки немає ясності - немає і самого продукту, а запаси у операторів ринку вичерпуються. Є надії на доставку бензину та солярки з Греції морем, але самих танкерів в портах ще ніхто не бачив. Тобто, якщо терміново не вирішити проблему імпорту, то десь за місяць можемо отримати дефіцит пального на АЗС. Що ж стосується цін на бензин та солярку, то як і з автогазом ми маємо справу з іноземними виробниками, які спокійно і планомірно підвищують ціни на свою продукцію. Правда залишається питання - чому в нас не можна виготовляти бензин, солярку та автогаз в потрібних для держави кількостях і не залежати від іноземних виробників пального?..
29.07.2021 | Володимир Конєв |
Рівне-Ракурс №10 від 29.07.2021p. На головну сторінку |