№290 від 03.05.2007p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Кар’єра
Справити враження успішного, працьовитого, креативного, одним словом, ідеального співробітника - означає бути ним! Прості, але ефективні правила допоможуть вам у спілкуванні з колегами, діловими партнерами і клієнтами.
1. Якщо вам хочеться справити гарне враження на колег на новій роботі, постарайтеся якнайменше вирізнятися.
2. Спочатку краще переборщити з консерватизмом в одязі. Ідеальний костюм - жакет зі спідницею синього, лілового або темно-сірого кольору. Коричневий вважається невдалим кольором для ділової людини.
3. Через кілька місяців, коли ви покажете себе у роботі, можете додати у своє вбрання більше індивідуальності. Поекспериментуйте з кольорами й аксесуарами, але дотримуйтеся того стилю одягу, що прийнятий у вашій компанії.
4. Стосовно взуття, найкраще носити туфлі на каблуку 3-4 см. Вважається, що взуття без каблука призначене для занять спортом і відпочинку, а шпильки - для вечірнього виходу.
Усі ці правила може порушити творчий працівник, котрому дозволено виглядати яскраво і виявляти свою індивідуальність в одязі, аксесуарах, зачісці.
Ділова бесіда
1. Не говоріть про себе.
2. Не змінюйте теми.
3. Не радьте, не ставте діагнози, не займайтеся критикою.
4. Не думайте наперед, що вам сказати.
5. Не ігноруйте і не заперечуйте почуттів інших людей.
6. Не вдавайте, що розумієте почуття співрозмовника, якщо це не так.
7. Запитуйте про його потреби, тривоги, труднощі. Ставте питання, що вимагають більшої щирості, наприклад: “Як ви на це дивитеся?”.
8. Покажіть, що ви розумієте співрозмовника. Перекажіть своїми словами те, що ви сприймаєте як головне в його словах: “Чи правильно я вас розумію?”.
03.05.2007 |
Рівне-Ракурс №10 від 03.05.2007p. На головну сторінку |