№1045 від 09.12.2021p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Нинішня ініціатива міської влади підняти оплату за проїзд в міських маршрутках у вечірній час з 8 до 12 гривень нагадує спробу перестрибнути яму в два стрибки…
У Рівному так не сталось. Замість великих автобусів по вулицям обласного центру їздять невеликі буси самих різних конструкцій. В нас не створились великі компанії із перевезення пасажирів, і тому ми маємо справу з досить широким колом дрібних автоперевізників. Ще до ковіду і всіх карантинних обмежень було зрозуміло – пасажирський транспорт Рівного влетів у глибоку кризу, вихід з якої простим не буде. Більша частина маршруток зношена і потребує все більше коштів на їх утримання. У перевізників на оновлення рухомого складу грошей немає. Дешевих кредитів і реально діючих лізингових програм теж немає. За таких умов все більше маршрутів стають нерентабельними, а це проблема для містян, адже Рівне досить велике місто і без нормально працюючого громадського транспорту воно не виживе. Минула влада обласного центру досить серйозно посилила міський комунальний електротранспорт і це до деякої міри стримувало розвиток транспортної кризи в Рівному. Однак, на жаль, тролейбуси замінити маршрутки не можуть, і тому приватних перевізників доведеться підтримувати. Питання лише як? Нинішня ідея з підняттям тарифу на перевезення у вечірній час нічого не вирішить. Для того, аби утримати ситуацію з перевезеннями, потрібно або відроджувати комунальне автобусне підприємство, або купувати екологічно чисті автобуси та маршрутки. Звісно, це дорого, але альтернативою може бути лише стрімке, в кілька разів підвищення вартості проїзду в міських маршрутках. Тобто, за порятунок громадського транспорту повинен хтось заплатити. І останнє – перспектива краху самої системи приватного перевезення пасажирів у Рівному – це не віддалена перспектива. На жаль, це та проблема, яку усім нам доведеться вирішувати дуже і дуже скоро.
09.12.2021 | Володимир Конєв |
Рівне-Ракурс №10 від 09.12.2021p. На головну сторінку |