Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №1097 від 16.12.2022p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Ракурс економiки

Як потрапити в рекомендовані відео на YouTube?

YouTube любить пропонувати всякий треш нам на головній сторінці і в розділі «Наступне» (багато хто називає їх “Пов'язані відео”). І якщо у користувача включена функція автоматичного перегляду, то наступне відео буде автоматично програватися. Добірки складаються автоматично на підставі багатьох факторів. Деякі з них: історія переглядів користувача, ключові слова до ролика прописані в назвах, описах, тегах, субтитрах, Поведінка користувачів при перегляді відео та ін.

Досвідчені ютуб-блогери рекомендують новачкам не витрачати багато часу і провести на https://pilum24.com.ua/ дослідження каналів, ідентичних Вашому, з метою з'ясування, які ключові слова і фрази є найбільш використаними і популярними. Для швидкого просування відео на YouTube важливо враховувати всі нюанси, в тому числі грамотне складання запитів і використання ключових фраз.

Ключові слова і фрази можна підібрати, використовуючи спеціальні сервіси.

Після того як ви підготували ключові фрази і слова, можете сміливо використовувати їх в заголовку і описі до відео. Складайте невеликі описи, в яких ключові слова і фрази будуть використані в перших 30-50 символах і будуть не просто вставлені в текст опису, а тісно з ним пов'язані і логічні.

Опис до відео може включати в себе неодноразові згадки ключового слова або фрази, проте досвідчені ютуб-блогери рекомендують використовувати їх не більше 5 разів. Обов'язково використовуйте хештеги, які допоможуть просунути ваш канал у пошукових системах.

Превью

Коротенький анонс вашого відео допоможе залучити більше число нових передплатників. Головне пам'ятати і дотримуватися 3 основних правилах створення превью.

  • Зображення повинно бути яскравим і чітким. При цьому намагайтеся уникати контрастних кольорів, а також колірні рішення, використовувані Ютубом.
  • Використовуйте коротку фразу в попередньому перегляді, яка заінтригує користувачів і приверне їх увагу.
  • Текст на превью повинен бути читабельним (враховуйте користувачів, які дивляться YouTube з мобільного телефону).
  • Попередній перегляд має бути клікабельним та перенаправляти зацікавлених користувачів на ваш канал.

    Створюючи превью пам'ятайте, що найголовніше завдання — виділитися на тлі інших каналів. Саме від цього залежить кількість користувачів, які подивилися ваші відео і підписалися на канал.

    Збір даних

    Розмістивши відео, обов'язково проведіть аналіз його переглядів. При цьому слід звертати увагу не на загальну кількість переглядів, а на кількість користувачів, які переглянули відео до кінця.

    YouTube аналітика

    Це інструмент для оцінки ефективності вашого відео. Скориставшись статистикою YouTube, ви зможете перевірити, як довго змогли утримати увагу користувачів на своєму відео, і таким чином зрозумієте, який саме момент зіграв негативну роль, щоб в подальшому уникнути аналогічної ситуації.

    Експеримент

    Даний. Невеликий канал (приблизно 40 відео, 2300 передплатників), середні показники органічних переглядів на місяць (8-10 тис.), відео оптимізовані з прописаними тегами назвами, описами і субтитрами на двох мовах.

    Вручну були переглянуті кожен з 14-ти роликів — ні на одному з них не було в розділі “наступні” відео з цієї серії або каналу. (Щоб уникнути персоналізації видачі були вжиті заходи: відео відкривалися в режимі“ інкогніто ” браузера Chrome, відстежувалися позиції без входу на сервіс YouTube.)

    Було зроблено. На 14 влогів — роликів з серійним (подібним) контентом одного розділу, були розміщені додатково по 3 брендових тега. А саме 2 варіації назви влогу і назва компанії.

    Результат

    Відео почали ранжуватися в пошуку YouTube за доданими тегами через кілька хвилин. Ролики конкурували між собою за позиції за цими тегами. Тому, не всі ролики ранжувалися за вказаними тегами. Деякі відео YouTube порахував підходящим тільки по одному з трьох тегів, деякі по двох з трьох, за всіма трьома тегами не потрапило у видачу жодне відео.

    Протягом 15 хвилин після того як теги отримали ранг була проведена нова перевірка. Було виявлено, що на 4-х сторінках відео з 14-ти в розділі “наступне” з'явилося по одному відео з цієї серії на 3-5 позиціях.

    Висновок

    Також не варто забувати, що на YouTube всі зароблені позиції повинні бути підтверджені поведінковими факторами, тобто необхідно постійно аналізувати контент і розуміти поведінку користувача, інакше ніякі теги не допоможуть.

    16.12.2022


    
    Рівне-Ракурс №10 від 16.12.2022p. 
    На головну сторінку