№1099 від 04.01.2023p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#ISO,ISO сертифікат
Впровадження підходу до сертифікації продукції ISO передбачає декілька кроків. Створення системи якості означає розгортання системи управління цією якістю
Першим кроком є визначення сфери. Йдеться про види діяльності, що включені в систему управління якістю. Потім необхідно описати контекст компанії або обмежений периметр.
Далі потрібно визначити цілі та розробити свою політику якості. Це початкова точка процесу, щоб замовити сертифікат менеджменту якості.
Внутрішні та зовнішні ставки є інструментом, який дозволяє усвідомити позиціювання компанії в глобальному контексті. Відмінності цих ставок можуть бути меншими на міжнародному, національному, регіональному чи локальному рівнях. Таким чином, внутрішні та зовнішні проблеми полегшують складання контексту, а також представляють інтеграцію компанії в глобальне середовище.
На цьому етапі впровадження необхідно визначити відповідні IP-адреси та описати область системи сертифікації ISO (процес). Потрібно довести вимоги стандарту якості до всіх зацікавлених сторін. Це передбачає комунікацію під час:
Саме це допомагає правильно запустити сертифікацію системи менеджменту.
Важливим моментом є визначення рівня задоволеності клієнтів. Це не просто проведення анкетування. Процес передбачає забезпечення якості продукції відповідно до заявлених вимог. Тому необхідно регулярно стежити за їх дотриманням. Крім того, управління якістю контролює нормативно-правові вимоги.
Зазвичай це передбачає числові вимірювання. Тому сертифіковані компанії повинні визначити, що підлягає моніторингу, та його методи. Зазвичай це показники для кожного процесу. Вони можуть бути розбиті на стратегічні цілі. Загалом, якщо оформити сертифікат ISO, доцільно вимірювати продуктивність, а не кошти. Стеження є ще одним засобом, який не базується на цифрових даних. Він все ще відповідає вимогам ISO 9001 і демонструє рівень якості.
04.01.2023 |
Рівне-Ракурс №10 від 04.01.2023p. На головну сторінку |