№1099 від 06.01.2023p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
CPA-Cost per Action, що за змістом перекладається як «оплата за дію». В цьому і є сенс CPA – ви заробляєте гроші тоді, коли перейшов за вашим посиланням здійснює певний дії. Це може бути покупка товару, реєстрація, досягнення в грі певного рівня і т. д.
Найпростіше зареєструватися в каталогах партнерських програм або CPA мережах. Це https://traff.family/, Admitad, ActionPay і багато інших.
Перевага полягає в тому, що після однієї реєстрації ви отримуєте доступ до сотень продуктів, які зручно класифікуються. Можна шукати CPA безпосередньо, без посередників, це дещо вигідніше, але є і мінуси. Не всі великі компанії готові працювати безпосередньо, деякі працюють тільки через CPA мережі, та й користуватися одним каталогом просто зручніше.
Для рекламодавця головна вигода полягає в тому, що він платить за конкретну дію, на відміну від інших типів реклами. Наприклад, він може заплатити 500р партнеру за один продаж, а може викинути 1000р на контекстну рекламу, але при цьому продаж йому ніхто не гарантує.
Для тих, хто заробляє, вигода в сумі відрахувань. За одну дію користувача можна заробити на кілька порядків більше, ніж за його клік по контекстній рекламі. Інша справа, що тих же кліків по контекстній рекламі може бути набагато більше і дохід в результаті може бути більше. Тобто, може бути так, що зливати трафік на контекстну рекламу буде вигідніше, ніж зливати його в CPA. Адже тих, хто клікає по рекламі набагато більше, ніж тих, хто готовий купити товар, зареєструвати або зробити інші дії. Але ніхто не заважає комбінувати різні способи монетизації.
Я виділю два основних способи, кожен з яких об'єднує більше кількість різних методів.
Тут посилання на CPA розміщують на власному сайті, трафік йде з пошукових систем або закладок. До плюсів можна віднести те, що цей спосіб не несе ніяких фінансових ризиків, його можна комбінувати з іншими способами монетизації. Для пристойного заробітку на CPA повинен бути пристойний трафік, при цьому важливий не тільки його обсяг, але і його якість. Погодьтеся, різниця між запитами «купити товар» і «який буває товар» дуже велика.
Вище хороший приклад, так як рекомендують купити книгу, яка явно буде цікава читачеві статті. Я поцікавився у власника сайти, чи є толк з цього посилання. Він конкретних цифр не назвав, але сказав, що дохід цілком можна порівняти з доходами від контекстної реклами.
Хорошим джерелом залучення трафіку для СРА є соціальні мережі. Акуратні пости в групі або на своїй особистій сторінці можуть залучити зацікавлених користувачів. Крім того, в соціальних мережах є таргетована реклама, яка є хорошим джерелом великої кількості цільового трафіку. Щоб заробити на СРА в соціальних мережах важливо регулярно розвивати свій майданчик. Вибирайте тематичні партнерські програми, які пов'язані з вашою нішею.
Купи дешево-продай дорого. Це суть арбітражу. До переваг можна віднести те, що почати можна дуже швидко, однак і ризики дуже великі. Адже можна просто злити всі гроші на залучення трафіку, але ніхто нічого не купить і у вас буде збиток. Зате якщо знайти хороший оффер, залучити якісний трафік, за невеликий термін можна отримати великий прибуток.
Взагалі, арбітраж це окрема тема. Зауважу, що не всі CPA дозволяють користуватися арбітражем, іноді є обмеження. Наприклад, багато хто забороняє використовувати контекстну рекламу, так як самі мають там рекламні кампанії, на які витрачають багато грошей.
Купують трафік не тільки в мережах контекстної реклами, залучати його можна з різних джерел. Це можуть бути соціальні мережі, тизери, клікандери та інші способи. Головне залучати якісний трафік і намагатися платити за нього якомога менше.
Він залежить від безлічі факторів, в першу чергу від обсягів ніші. Попит на товар може просто бути дуже маленьким, тому намагатися можна скільки завгодно, але якщо товар нікому не потрібен, його ніхто і не купить. Розглянемо інші фактори, які потрібно знати, що б заробляти на CPA.
Вище я вже писав про це. Якісний трафік можна отримати де завгодно, головне, що б він був не дуже дорогий. Наприклад, можна залучити 1000 чоловік і заплатити за кожного 50р, з них 200 куплять товар, а можна залучити 10000 чоловік по 1 гривні за кожного, з них всього 100 куплять товар. Очевидно, що в другому випадку трафік не такий якісний, зате він набагато дешевше і може бути вигідніше.
Якість трафіку має значення для тих, хто займається арбітражем. Але і власникам сайтів потрібно думати над цим питанням. Якщо у вас сторінка про Фому, то не потрібно розмішати на ній CPA про Ярему.
Хороший лендінг дуже важливий при заробітку на CPA. Чим вище конверсія, тим дешевше буде трафік. Тобто, кількість тих, хто зробить потрібні дії, залежить ще й від того, як ви їм це запропонуєте. Важливо значення має не тільки оформлення вашої сторінки, але і оформлення сторінки, куди ви перенаправляєте відвідувача. Якщо у вас на сторінці посилання/кнопка «Купити», то відвідувач повинен потрапляти не на головну сторінку інтернет-магазину і не в каталог товарів. В ідеалі, він повинен потрапити на сторінку оформлення замовлення.
06.01.2023 |
Рівне-Ракурс №10 від 06.01.2023p. На головну сторінку |