Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №1121 від 02.06.2023p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Ракурс подій

Двоколісний жах

Двоколісний жах

Ця весна запам’ятається надовго мешканцям наших міст та сіл. З силою тропічного тайфуну на нас усіх налетіла ціла хвиля електросамокатів. При цьому, саме проти електросамокатів, як екологічного виду міського транспорту, нічого поганого сказати не можна. Але є але…

Будь-який вид транспорту, навіть дитячий трьохколісний велосипедик, несе свої загрози – як тим, хто на ньому їде, так і для тих, на кого цей самий засіб може наїхати. Електросамокат в цьому плані є надзвичайно небезпечним транспортним засобом, оскільки має доволі потужний двигун і їде він беззвучно. Звісно, якщо в містах та селах є необхідна для пересування на електросамокатах транспортна інфраструктура (виділені доріжки), якщо ті, хто на них їздять, мають підготовку та спорядження (шоломи, наколінники), то ризик травмуватись стає мінімальним. Але задамо собі питання – хтось бачив в наших населених пунктах ті самі доріжки для самокатів та велосипедів? На жаль, ні. Їх майже немає. Їздять фанати електросамокатів тротуарами і дорогами. При цьому, ні перші, ні другі для поїздок на електричному двоколісному витворі транспортного мистецтва, аж ніяк не пристосовані. При цьому, в містах самокати можна дуже просто брати на прокат онлайн і ніхто не стане запитувати вік кермувальника і перевіряти водія на стан алкогольного або наркотичного сп’яніння. Зрозуміло, що подібні «ігри» з транспортними засобами рано чи пізно завершаться трагічно. Бо жартувати з елементарними правилами безпеки на дорозі безкінечно не можна і тут потрібно дуже серйозно зайнятись розробкою правил прокату електросамокатів і контролю за тими, хто хоче на них покататись. Звісно, краще було б почати створювати транспортну інфраструктуру для вело- і електротранспорту, але це видається автору в наших нинішніх реаліях чимось фантастичним.
02.06.2023Володимир Конєв



Рівне-Ракурс №10 від 02.06.2023p. 
На головну сторінку