№1140 від 12.10.2023p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Початок жовтня приніс на наш ринок пального «сюрприз» у вигляді переходу гривні до «плаваючого курсу». Для операторів ринку нафтопродуктів це рішення Національного банку було досить неприємним, адже ціни на всі види пального в нас традиційно жорстко прив’язані до курсу долара. Але…
Таке питання автор задав гравцям нашого паливного ринку і отримав доволі цікаву відповідь. За законами ринку, ціни на пальне дійсно повинні були б впасти десь гривні на дві за літр, але на ринок нафтопродуктів напала нова біда – проблема з логістикою. Бензовози по п’ять днів стоять на кордонах. Тоді, як ще не так давно, черги були мінімальні і перетнути кордон можна було за день. Звісно, за таких умов виникає проблема простою цистерн, а це недешево і тому ціни на пальне в нас завмерли. Що буде далі – достеменно незрозуміло. Дефіциту пального наразі немає і це вже добре.
Якщо згадати ситуацію минулого літа, коли кілометрові черги біля працюючих АЗС були звичним явище, то сьогодні цього немає. Будемо сподіватись, що ситуацію з чергами на кордоні теж вдасться «розрулити» і вартість пального в роздрібній мережі піде вниз.
12.10.2023 | Володимир Конєв |
Рівне-Ракурс №10 від 12.10.2023p. На головну сторінку |