№1157 від 15.02.2024p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Ще з часів наших дідусів багато водіїв узимку намагаються прогрівати машини ледве не щодня, навіть якщо нікуди не збиралися їхати. Навіщо і чому, ніхто не може пояснити. Адже така «турбота» про машину може одного разу занапастити двигун автомобіля.
Однак досить часто досягається протилежний ефект – аж до капремонту двигуна. Адже, як не дивно, але взимку, особливо в люті морози, прогрівати транспортний засіб та їздити на короткі відстані не варто. Адже в результаті можна отримати серйозні проблеми зі змащенням, яке, втративши всі свої властивості, здатне вбити силовий агрегат.
Річ у тім, що в результаті описаних дій у верхніх патрубках системи вентиляції картера з’являється конденсат. Під час самого прогріву нічого страшного не трапляється, але після набору робочої температури та подальшої зупинки двигуна починається страшне. Через коливання температури на стінках трубок утворюється волога.
І якщо запустити двигун хвилин на 10, то не вся рідина встигає випаруватися. А осівши у головці блоку і на всіх супутніх елементах вона змішається з мастилом, утворюючи замість робочого мастила емульсію. Яка і зробить зрештою свою справу, доводячи мотор до перебирання. Від одного разу, звичайно, нічого не станеться, але систематичне прогрівання авто робить свою справу.
Щоб не потрапити в халепу, фахівці рекомендують не чіпати машину в сильні морози. Нехай спокійно стоїть, нічого поганого з нею не станеться. А якщо дуже хочеться, то прогрівати її варто не менше 30 хвилин, якщо у вас бензин, і не менше 45, якщо дизель. Так ви і себе заспокоїте та збережете ресурс двигуна.
15.02.2024 |
Рівне-Ракурс №10 від 15.02.2024p. На головну сторінку |