№302 від 25.07.2007p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#29 липня - День працівників торгівлі
“Будь-який пасажир автобуса, якому за тридцять, - невдаха”. Слава Богу слова Лелії, герцогині Вестмінстерської, не стосуються працівників ТЗоВ “Рівненські торгівельні мережі”, яке володіє в обласному центрі сімома супермаркетами “Літа”. Адже добираючись на роботу і з роботи, як і на самій роботі, вони - щасливі люди, які, незважаючи на вік - більшості з них немає і тридцяти, успішно реалізували себе на підприємстві, що започаткувало мережу продовольчих супермаркетів “Літа” у нашому місті.
[жки мониторы]
- Ми постійно намагаємося впроваджувати щось нове, - розповідає Олександр Михайлович. - Адже продовольчий ринок не стоїть на місці, з його розвитком з’являються нові виробники і постачальники, а з ними - і новий товар. Наші менеджери періодично їздять на різні конференції, де можна ознайомитися з новою продукцією, вивчають спеціальні видання, де є характеристики необхідних товарів. Так і знаходимо джерела поповнення асортименту.
- Чим відрізняється супермаркет від звичайного магазину?
- Тим, що тут можна купити будь-яку річ. Намагаємося, щоб покупці, які приходять у наші супермаркети, мали можливість знайти і вибрати той товар, який вони хочуть, який би задовольняв їхні потреби.
- Кажуть, що в супермаркетах високі ціни…
- Це зовсім не так. Адже товар і до нас, і на ринок надходить від одних і тих постачальників, ціни у всіх однакові, націнки і заробітки теж не різняться. Головна відмінність - в умовах зберігання та культурі обслуговування. Взяти, наприклад, товари бакалійної групи: в нас вони зберігаються у холодильнику, а на ринку продаються з лотка. І подібних прикладів на користь супермаркетів безліч!
- У торгівельній мережі “Літа” доволі широкий вибір продовольчих товарів місцевих виробників…
- Справді, на полицях “Літи” переважають рівненські продукти. Адже ввозити, наприклад, молочну продукцію, м’ясні вироби, а тим більше хліб з інших регіонів - просто економічно невигідно, тому краще працювати з місцевими постачальниками. Крім того, продаємо продукти власного виробництва. Зокрема, високим попитом користується продукція нашого кулінарного цеху - салати і випічка, які успішно реалізуються у всіх магазинах мережі “Літа”.
- Які практикуєте форми підвищення лояльності покупців, щоб привабити їх до Ваших супермаркетів?
- У нас введені картки покупців, постійно проводимо акції по зниженню цін (знижки) на певні товари та різні групи товарів. Але головний чинник збільшення контингенту шанувальників супермаркетів “Літа” - ціни. Вони в нас демократичні і більш-менш стабільні, що робить наші магазини популярними практично цілодобово, попри жорстку конкуренцію з іншими закладами роздрібної торгівлі продовольчими і супутніми товарами.
***
На завершення розмови разом із Олександром Скуратовським кореспондент “Рівне-Ракурсу” відвідав дитячий супермаркет, що в Торговому комплексі “Літа” на вул. Грушевського, 2-а. Це - унікальний торговельний заклад, в якому покупців чекає не тільки товарне різномаїття, а й щира турбота про вирішення всіх проблем їх малюків і підлітків.
- Головне, - каже комерційний директор дитячого супермаркету Людмила СЕБКО, - це широкий вибір (понад півмільйона найменувань!) високоякісних товарів для дітей від дня народження до чотирнадцяти років, а одяг - до шістнадцяти. Тут можна придбати все - від соски-пустушки до дитячих меблів і коляски. У супермаркеті працює лікар-педіатр. Він безкоштовно порадить батькам найкорисніше дитяче харчування, яке потрібно саме для їх малюка. Продавці теж чудово знають усі товари (різноманітні аксесуари, предмети гігієни, іграшки, шкільне приладдя, одяг і білизну для діток та їх мам - все натуральне, льняне та бавовняне) і швидко допоможуть покупцям зорієнтуватися в їх виборі.
Зараз у дитячому супермаркеті особливо людно: адже пропонуються значні - від 20 до 50 відсотків - знижки на взуття, товари для відпочинку. Перед наближенням нового навчального року суттєво зріс попит на шкільне приладдя, зошити, ранці та шкільну форму. Цікаво, що дорожчі зошити реалізуються краще, ніж дешевші.
- Взагалі, - зауважила Людмила Вікторівна, - покупці переважно обирають товар не за ціною, а за якістю. Це свідчить про зростання добробуту рівнян. Крім того, постійно діючі картки на п’яти- та десятивідсоткові знижки є додатковим стимулом для відвідин дитячого супермаркету. До речі, в нас можна не тільки купити дитині необхідну річ, а й влаштувати їй маленьке свято: це і розваги на батуті, і можливість у спекотний день поласувати морозивом та втамувати спрагу охолодженими напоями.
25.07.2007 | Олександр ОЛЬХОВИК |
Рівне-Ракурс №10 від 25.07.2007p. На головну сторінку |