№1168 від 08.05.2024p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Perfectum
Дізнайтеся в новій статті, чим веб-аналітика корисна бізнесу і як вибрати відповідну систему аналітики. А також які системи аналітики краще використовувати для сайту та мобільних додатків.
Системи аналітики - це сервіси, призначені для контролю та аналізу ключових показників діяльності організації та оцінки ефективності використовуваних бізнес-моделей.
Бізнес-аналітика включає три основні категорії:
Інтеграція веб-аналітики в діяльність компанії змінює хід бізнес-процесів, роблячи їх більш прозорими та доступними для аналізу. Це, у свою чергу збільшує контроль над виконанням завдань, полегшує управління проектами і підвищує точність прогнозування кінцевих результатів. Ось кілька практичних порад, як впровадження системи аналітики може допомогти розвитку вашого бізнесу.
Перед запуском будь-якого проекту - чи то новий продукт чи рекламна кампанія - рекомендується провести кілька тестів. Наприклад, ваша гіпотеза про коригування воронки продажів або масштабування трафіку може містити помилки. Система аналітики надасть дані про ефективність змін, що допоможе уникнути непотрібних витрат.
Виберіть кілька показників у сфері продажів, які на даний момент є для вас пріоритетними. Поставте мету збільшити конверсію, розробіть кілька гіпотез, проведіть тести та проаналізуйте, як можна досягти кращого результату.
Важливим є як результат, так і ефективність виконання завдань. Проаналізуйте дані про виконану роботу співробітників: кількість виконаних завдань, час, витрачений на їх виконання, конверсію та середній чек – якщо йдеться про продаж. Таким чином, ви зможете керувати мотивацією персоналу та підвищувати продуктивність компанії.
Цей аспект надає важливу інформацію для розвитку бізнесу: рівень лояльності аудиторії до продукту та бренду, задоволеність клієнтів послугами, тривалість життєвого циклу продукту та його вплив на клієнтів.
Система Perfectum використовує аналітичні дані для створення прогнозів про результативність угоди та ймовірну виручку. Прогнози будуються з урахуванням аналізу великих даних, і враховують досвід підприємця. Впровадження аналітичних інструментів у роботу організації приносить вигоду компанії, проте важливо підібрати найбільш підходяще рішення для вирішення конкретних завдань.
Існує безліч функціональних систем веб-аналітики, які пропонують пошукові системи, але також є окремі програми, що спеціалізуються на різних типах аналітики.
Веб-аналітика надає можливість контролювати трафік на сайті, оцінювати зручність інтерфейсу, частоту кліків на заголовки, заповнення форм, ефективність лід-магнітів та маркетингових активностей.
Крім того, веб-аналітика допомагає створити портрет цільової аудиторії продукту. З її допомогою можна вивчити особливості поведінки відвідувачів на сайті та у пошукових системах: їх персональні інтереси, уподобання в контенті, улюблені бренди та покупки.
Сервіси веб-аналітики допомагають оцінити ефективність рекламних каналів. Маркетологи проводять аналіз успішності розміщень на різних платформах та у ЗМІ: клікабельність реклами, глибина перегляду статей та кількість переходів на цільову сторінку за посиланням з UTM-міткою.
Провідні інтернет-магазини, маркетплейси та сервіси доставки активно розвивають власні мобільні програми поряд з основним сайтом. Це забезпечує більш зручний доступ до асортименту товарів, можливість встановлення довгострокових відносин із покупцями та запуск різних маркетингових та бонусних програм.
Інтеграція системи аналітики проводиться на етапі розробки мобільного додатку. Хоча це може бути більш витратним і часом витратним процесом, ніж просте підключення сайту до вже існуючої системи, але інтеграція аналітики мобільних додатків відкриває базові показники для розробки стратегії продажів.
Ці показники включають:
Крім того, аналітика допомагає успішно вивести програму на ринок. З її допомогою можна провести тестування функціоналу, UX-дизайну та попередню модерацію відповідно до вимог майданчика, на якому планується розмістити додаток.
Аналітика та бізнес-процеси тісно взаємопов'язані. Тому найкращий вибір – це рішення, інтегроване з іншими інструментами у загальну систему управління бізнесом. Таким чином, можна ефективно ставити актуальні завдання, моментально застосовувати результати аналізу та вносити необхідні зміни до процесів.
Відмінним прикладом такого сполучного рішення є технологічна CRM-система (customer relationship management, система управління взаємовідносинами з клієнтами) із вбудованим модулем аналітики. Наприклад, у сервісі Perfectum можна налаштувати інтеграцію з веб-аналітикою сайту, запустити фінансовий моніторинг контрагентів, провести прогнозування успішності угоди, оцінити обсяги продажу та загальну виручку.
08.05.2024 |
Рівне-Ракурс №10 від 08.05.2024p. На головну сторінку |