Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №1178 від 12.07.2024p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Ракурс політики

За пів року на Рівненщині зафіксували 118 звернень щодо неякісних товарів чи послуг

Мешканці Рівненщини з початку року 118 разів звертались до Держ­продспоживслужби щодо неякісних товарів чи послуг. Третина з них – щодо житлово-комунальних послуг.

Про це йшлося під час брифінгу в Рівненській ОДА. Спікер – заступниця начальника ГУ Держ­продспоживслужби в Рівненській області Оксана Немкович.

«По більшості звернень фахівці надали необхідні роз’яснення мешканцям, зокрема, стосовно змін у законодавстві. При цьому, у певних випадках, Служба зверталась до суб’єктів господарювання щодо усунення недоліків. Також закликаю громадян надавати якомога більше наявних документів у випадку звернення – це допоможе ефективно відреагувати на проблему», – сказала Оксана Немкович.

Подати звернення до обласного управління Держпродспоживслужби можна письмово, усно чи в електронному вигляді.

Адреса головного управління в Рівненській області: м. Рівне, вул. Малорівненська, 91.

Адреса управління захисту прав споживачів: м. Рівне, вул. Поповича, 65а.

Контактний телефон для звернень: 62-85-72

Електронна пошта для звернень: 400800@ukr.net

Подати електронне звернення можна також на сайті: https://www.rivneprod.gov.ua

12.07.2024



Рівне-Ракурс №10 від 12.07.2024p. 
На головну сторінку