№1185 від 29.08.2024p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Помічали, як під час відключень світла 4G змінюється на Е, а зв’язок стає нестабільним? Це відбувається через перенавантаження мереж мобільних операторів.
Як змінити ситуацію?
Мінцифри нагадує три прості поради, як бути на зв’язку та мати доступ до інтернету навіть під час знеструмлень.
1) Під’єднайтесь до інтернет-провайдерів, які використовують технології xPON. Це допоможе мати інтернет до 72 годин під час блекаутів. Перевірте, чи підключив ваш провайдер xPON на інтерактивній мапі від Мінцифри та ЛУН. Якщо провайдер підключив xPON, купіть павербанк і підключіть його до роутера та абонентського терміналу ONU.
2) Скачайте в Дії Мапу пунктів незламності, в яких можна підзарядити гаджети та підключитись до wi-fi. Через застосунок ви зможете знайти найближче до себе укриття. Збережіть собі документ з пунктами незламності, коли будете онлайн, бо без інтернету додаток Дія не працює.
3) Підключіть або перевірте чи працює у вас національний роумінг. Це на випадок, якщо під час знеструмлень вам треба буде подзвонити, а мережа вашого мобільного оператора не працює.
29.08.2024 |
Рівне-Ракурс №10 від 29.08.2024p. На головну сторінку |