Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №313 від 11.10.2007p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Обличчя міста

Зелена квіточка чи велике біле яйце?

Естетичний вигляд Рівного, який би милував око кожного рівнянина чи гостя міста, став причиною жвавої дискусії, що виникла на засіданні міськвиконкому минулого вівторка.

Зовнішня реклама, дійсно, охопила значну частину міста. Тим більше, що це – один з найдієвіших методів впливу на громадську думку з метою популяризації певного продукту, джерело чималих прибутків рекламних компаній. До того ж, немаленькі гроші отримує і місто. Як повідомив Юрій СОБЧУК, начальник управління житлово-комунального господарства міськвиконкому, за останні дев’ять місяців до міського бюджету надійшло близько 700 тисяч гривень як плата за дозволи на розміщення зовнішньої реклами.

Сьогодні у Рівному на одне місце для встановлення рекламного щита претендують двоє, а то і більше підприємств. І під час прийняття рішення про надання дозволу певній організації кожен представник міської влади лобіює чиїсь конкретні інтереси. Доходить навіть до того, що “вагомим” аргументом у цій суперечці стає зміст рекламного щита. Так, Сергій ПАЛАДІЙЧУК, голова бюджетної комісії Рівненської міської ради, вважає, що квіточка банку “Надра” виглядає більш естетично, ніж велике яйце компанії “МТС”. Було вирішено розглянути найближчим часом пропозицію узаконити аукціонні торги за право оренди місця для зовнішньої реклами.

Цікава річ, що у Швеції заборонено розміщення такої реклами. Вважається, що вона вносить дисгармонію у красу міста. Адже, як доречно висловився Юрій ТОРГУН, секретар Рівнеради, навіть зовнішня реклама по всьому місту повинна відповідати архітектурному середовищу, зокрема, фасадному оздобленню.

11.10.2007Юліана ТЕТ



Рівне-Ракурс №10 від 11.10.2007p. 
На головну сторінку