Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №317 від 08.11.2007p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Контрольна закупка

Дайте книгу скарг!

Якщо на клітці лева написано “Буйвол” - не вір очам своїм! К. Прутков

Прострочені продукти, незрозумілим чином розфасовані товари без гігієнічних сертифікатів, документів, які підтверджують їхнє походження, продають у супермаркетах Рівного. Про це заявив на прес-конференції заступник голови організації “Антикримінальний вибір” із правових питань, керівник проекту громадських перевірок закладів торгівлі Георгій ОЛІЙНИК.

- Ще у вересні виникло бажання з’ясувати, чому таке погане обслуговування в магазинах Рівного. 11 вересня до супермаркету “Еко” завітали 20 активістів нашої громадської організації. Вони ж і виявили відсутність контрольних вагів, - пояснює пан Олійник. - Крім того, працівники закладу не надали нам жодних документів, а записати щось у книгу скарг виявилося просто неможливим.

За тиждень подібну акцію провели у супермаркеті “Літа”, що на вулиці Грушевського. Ситуація виявилася аналогічною. За словами голови Рівненського осередку громадської організації “Антикримінальний вибір” Сергія ШТУРХЕЦЬКОГО, таке ставлення до споживачів не виняток: адже у супермаркетах, де пропонують широкий асортимент товарів, переважна частина продукції несертифікована.

Ряд порушень виявили активісти “Антикримінального вибору” і в роботі мережі магазинів “Наш край”. В першу чергу, це стосується хлібобулочних виробів власного виробництва, які не мають маркування, тобто назви, терміну придатності, гігієнічного сертифікату тощо.

“Зрештою, після перевірок ставлення власників супермаркетів до споживачів дещо змінюється. Наприклад, у “Сільпо” з’явилися відповідні ярлики, - каже Георгій Олійник. - Проте неякісна продукція може бути всюди, тому треба ретельно перевіряти дати виробництва та наявність гігієнічного сертифікату”.

Організатори акції нарікають на байдуже ставлення контролюючих органів та органів місцевого самоврядування. “Ми викликали міліцію, проте вона не вжила ніяких заходів. Під час цих закупок зверталися і в управління захисту прав споживачів, які відмовилися розглядати будь-які справи, а також в митну та податкову служби, проте ефективної реакції з боку влади не було помічено”, - зазначив пан Олійник.

Втім, у телефонній розмові начальник управління у справах захисту прав споживачів Євгенія МОСІЮК повідомила, що вони жодного письмового запрошення для участі в перевірках не отримували. Окрім того, лише їх структура має право проводити подібні перевірки.

08.11.2007Леся КУРУЦ



Рівне-Ракурс №10 від 08.11.2007p. 
На головну сторінку