№326 від 10.01.2008p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Святкуємо!
... - Прийшов я якось до бенкетної зали на новорічну корпоративну вечірку одного із рівненських банків і мало не зомлів він несподіванки: таких, як я, Дідів Морозів там було аж четверо, - згадує свої новорічні пригоди відомий рівненський тамада Руслан. - І подібних приколів протягом цих свят було чимало...
Дід Мороз - вже не червоний ніс
Про святкування Нового року рівненські колективи тепер замислюються не у переддень самих свят. Як розповідає Руслан, перші замовлення на Діда Мороза почали надходити до нього ще в середині листопада. Переважна більшість керівників великих фірм і підприємств любить співпрацювати з року в рік з одним і тим самим ведучим. Адже наскільки приємно, коли він вже особисто знає колектив підлеглих і кожного може привітати окремо, розповісти про нього щось цікаве, ніколи не помилиться з прізвищем чи ім’ям людини. Тому серед клієнтів є такі, яких Руслан “обслуговує” вже третій рік поспіль.
Сьогоднішній рівненський “дідуган” коштує приблизно 200-300 доларів за кілька годин роботи. Гроші оплачують наперед, тому байдуже, скільки таких Дідів Морозів збирається на корпоративі - все ж оплачено заздалегідь. Обговорюється програма, враховуються побажання клієнтів. Єдине, що не обговорюється, але береться до уваги замовником - чи вживає спиртне Дід Мороз. За словами Руслана, його Дід Мороз ніколи не дозволяє собі випити. “Снігурку-то пропив, мало що може ще трапитися...”
І це не примха одного ведучого. У Рівному доволі велика база майбутніх митців (РДГУ), тому і конкуренція на такі свята величезна. А для того, щоб наступного року тамаду запросили знову, він має тримати марку.
Робочі дні у них, як правило, розпочинаються з 20 грудня. Наприклад, протягом цих новорічних свят у Руслана було 18 таких “ранків”. Мало не щодня. Але втомитися він не встиг.
Їмо лише конкурентів
- Одного разу я приїхав до замовників за годину до святкування. Заходжу до зали, вже починаю перевдягатися, аж дивлюсь на стіл… І починаю інтенсивно набирати по мобільному номер людини, яка зі мною домовлялася, чи я не помилився. На столах стоять алкогольні напої, але зовсім не тієї торгової марки, яку ця фірма представляє в Рівному…
Є одна доволі цікава тенденція рівненських, а, відтак, гадаю, і не тільки, корпоративів. Вони споживають чуже! Якщо фірма займається горілкою, бенкетний стіл заставлений пляшками іншого виробника. Ви не знайдете ані “рідного” м’яса, ані солодощів. Будемо сподіватися, що це пов’язане лише з тим, що товар весь продали і забули про себе.
Велика зала - вдала вечірка
- Запросили мене якось до Здолбунова. Заходжу. Мамо рідна! Зала така велика, що не бачу, де закінчується. Людей стільки, що навіть страшно порахувати. Боюсь навіть крок ступити. Аж раптом усі зриваються з місць і біжать до мене зі словами: “Дід Мороз прийшов! А що ти нам приніс?”. За 12 років такої роботи я вперше мало не втік від переляку надвір…
Великі організації відтепер не замовляють традиційні кафе чи бенкетні зали. Сьогодні в моді актові зали палаців, університетів, великих приміщень. Але популярністю продовжує користуватися студкафе РДГУ. Минулого року відразу два колективи вирішили зустріти там Новий рік: один колектив в кафе, другий - в танцювальній залі. Найбільше був, звісно, задоволений наш друг Руслан, якого запросили попрацювати відразу на двох вечірках одночасно. - І ви думаєте, я не впорався, - посміхнувся тамада. - Поки одні їли, інші вітали Діда Мороза, а доки вони розгортали подарунки, перші - вже танцювали досхочу. Головне в такій роботі - донести до людей радість, подарувати ті, такі вже далекі, хвилини дитячого щастя.
Дід - не може, Снігурка - не хоче
Останні роки люди відходять від класики, і вже не вважають Снігуроньку ані атрибутом Нового року, ані, тим більше, онучкою Діда Мороза. Головне, щоб Дід Мороз хоча б один раз вийшов привітати колектив зі святом.
- У цьому році про Снігурок і не згадували, - проводжує розповідати Руслан. - І справа в тому, що на деякі жіночі залицяння Дід Мороз може відповісти хоча б тим, що він вже, мовляв, старий дід. А зі Снігуронькою так не проходить. Одним не подобається її холодність, іншим - її активність. Для переважної більшості чоловіків після третьої чарки красуня стає об’єктом сексуальних домагань.
В принципі, і сам Дід Мороз інколи не дуже потрібний. Рівняни полюбляють саму гулянку: конкурси, пісні, веселощі. Деякі, наприклад, замовляють Санта-Клауса, інші - воліють побачити Святого Миколая.
- І немає різниці, хто сьогодні на вечірці - поважні посадовці чи колектив маленької фірми, - закінчує Руслан. - Повірте мені, після першого заходу всі ми однакові.
10.01.2008 | Любов РОМАНЮК |
Рівне-Ракурс №10 від 10.01.2008p. На головну сторінку |