№337 від 27.03.2008p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Знак якості
Українські виробники продовжують підкоряти світові ринки. Так, краща горілка України “Хортиця” припала до смаку й професіоналам-дегустаторам з усього світу, які зібралися в Лондоні на щорічному конкурсі Drinks International Vodka Challenge 2008.
Змагання цього року стало найбільш масштабним за кількістю учасників. 90 брендів з усього світу боролися за золоті медалі в 7 категоріях. За підсумками конкурсу робиться класифікація спиртних напоїв за якістю, що є орієнтиром для торгівлі й гурманів усього світу. Нагороди Drinks International - пропуск у світову еліту міцних спиртних напоїв.
При абсолютно закритій дегустації, в умовах найжорсткішої конкуренції, ТМ “Хортиця” показала найвищий результат, завоювавши відразу два перших місця! Крім того, “Хортиця” увійшла в трійку кращих світових горілок. Реалізація програми “Абсолютна якість назавжди” і впровадження останньої інновації - очищення платиною - дозволили українському виробнику перемогти визнаних лідерів. Уже багато років фаворитами конкурсу є Absolut, Smirnoff, група Pernod Ricard. Це світові бренди з багатою історією. Перемога молодого бренда “Хортиця” стала сенсацією.
Експерт алкогольного ринку Жан-Люк Вер-Годен: “”Хортиця” у рекордно короткий термін закріпилася в еліті світових алкогольних брендів. Усього за три роки роботи ТМ “Хортиця” зробила прорив на міжнародному ринку й увійшла в трійку найбільших виробників алкоголю поряд з Absolut і Smirnoff. У цьому році ідеальне сполучення смакових і якісних характеристик “Хортиці” підкорило наших експертів”.
Успіхи “Хортиці” піднімають авторитет України в цілому. Сьогодні “Хортиця” лідирує на українському ринку алкоголю, займаючи частку в 30 відсотків. Продукція цієї торгової марки експортується в 77 країн світу. Перемога ТМ “Хортиця” у Лондоні підтвердила, що тільки абсолютна якість є еталоном смаку міцного алкоголю в усьому світі.
27.03.2008 | Андрій МИРОНЧЕНКО |
Рівне-Ракурс №10 від 27.03.2008p. На головну сторінку |