№339 від 10.04.2008p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Знак якості
Услід за українськими споживачами продукцію ТМ “Хортиця” оцінили й експерти російського алкогольного ринку: за підсумками 2007 року “Хортиця” нагороджена Золотою національною премією за якість.
За результатами 2007 року на премію номінувалася рекордна кількість торговельних марок - більше 80. Десять кращих брендів стали номінантами Золотої Національної Премії за успішну роботу на алкогольному ринку. “Хортиця” стала лауреатом Премії за якість алкогольної продукції. Крім того, “Хортиця”, що є еталонним брендом у своїй категорії, була відзначена символом Премії - Золотою Статуеткою.
“Хортиця - одне з підприємств, що відкрите до співробітництва й завжди бере участь у закритих дегустаціях і конкурсах. Сьогоднішня перемога - це чергове голосне визнання “Хортиці” на ринку Росії” - коментує Генеральний директор ДУП “Московська якість” Сергій Слудняков.
За якість “Хортиці” проголосували не тільки члени конкурсної комісії Золотої національної премії, але й російські споживачі. За даними агентства AC Nielsen, зростання продажів ТМ “Хортиця” у Росії за 2007 рік склало 200 відсотків.
Справжньою сенсацією для українських споживачів стала поява нового продукту ТМ “Хортиця”, створеного спеціально для експорту за преміум рецептурою з використанням платинової фільтрації. Оцінити м’якість, смак і незмінну абсолютну якість “Хортиці- Преміум” можна вже у квітні.
10.04.2008 | Дмитро НЕПИЙВОДА |
Рівне-Ракурс №10 від 10.04.2008p. На головну сторінку |