№340 від 17.04.2008p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Послуги
Око людини знаходиться в постійному пошуку чогось нового. Загальновідомо, що 90 відсотків інформації сприймається шляхом візуального контакту. При цьому статичне зображення затримує увагу не більше ніж на 2 секунди, а динамічне - в 6-7 разів довше. Тому динамічний, яскравий, повноколірний сюжет рекламного ролика обов’язково потрапить в поле зору пішохода, водія та надовго запам’ятається. Таким чином, візуалізація забезпечує більш повноцінне сприйняття інформації у порівнянні з традиційними зовнішніми носіями, а отже і більш ефективна.
Цінність новітніх технологій полягає в тому, що вони дозволяють легко перебороти традиційні труднощі й стереотипи. При розміщенні реклами на екранах можна корегувати графік трансляції, змінювати, коректувати відеоролики за потребою. До того ж, тут низькі витрати на виробництво й розміщення рекламних матеріалів (хвилина рекламного часу на відеоекрані коштує в десятки разів дешевше, ніж на телебаченні). Розміщенням, на поки що єдиному в місті екрані, займається компанія “СЛ ВІЖН”. Новизна і незвичайність динамічних світодіодних рекламних носіїв зумовлює постійний інтерес і цікавість аудиторії.
Відеореклама в публічному місці не викликає психологічної чи фізичної напруги у глядача. По-перше, відсутнє відчуття нав’язування, втручання у внутрішній світ людини. По-друге, саме сприйняття зовнішньої відеореклами носить пізнавальний характер, значно збільшуючи ефективність інформації.
Відзначає директор ТзОВ “СЛ ВІЖН” Олександр Підлісний:
- Даний вид реклами має стратегічне значення для формування і підтримки іміджу компанії чи продукції, для збільшення обсягів її продажу. Головне - новизна та впізнання. Багато хто каже “воно таке яскраве - ріже око”, ну а яка, на вашу думку, шановні, має бути реклама? Яскрава, насичена - ми її помічаємо, значить працює!
- Пане Олександре, чому саме це місце, а не будь-де в центрі міста?
- Розташований наш екран на транспортному вузлі, де сходяться основні транспортні потоки, поряд із зупинками, де менш, ніж за одну годину проходить понад 8000 людей; поряд розміщено бізнес-центр Політон, навпроти будується 4-поверховий торгівельно-розважальний комплекс. Люди, які проходять по вулиці Київській, належать до різної цільової аудиторії як за віком, так і за купівельною спроможністю.
- А чому саме цифра 8000? Які дослідження Ви проводили?
- Ми самі вирахували кількість людей, які проходять за годину, а саме у години пік з 7:30 до 10:30, та з 17:00 до 20:00. Зрозуміло, що ця цифра є середньою.
- Ви, як молода компанія, яка стрімко розвивається, маєте якісь цікаві пропозиції на ринку рекламного бізнесу міста?
- Час, який ми виділяємо для всіх рівненських організацій - 20000 хвилин безкоштовної реклами. Наголошую - безкоштовної. Ми завжди раді співпраці, будь ласка, звертайтесь: вул. Уласа Самчука 30A, 3 поверх, та наші телефони: 431-231, 431-831.
“СЛ ВІЖН”: РЕКЛАМА, ЯКА СПРАВДІ ПРАЦЮЄ!
17.04.2008 |
Рівне-Ракурс №10 від 17.04.2008p. На головну сторінку |