Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №353 від 17.07.2008p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Нонсенс

“Реклама смерті” повертається?

“Реклама смерті” повертається?

У Рівному знову рекламуватимуть алкогольні та тютюнові вироби. Адже міська рада, на вимогу господарського суду області, скасувала своє рішення про анулювання дозволів на розміщення зовнішньої реклами ДП “Біг Борд” (33 рекламні конструкції) та ТОВ “Октагон Аутдор” (32 рекламні конструкції).

Уже тривалий час не вщухає судова тяганина навколо реклами алкоголю й тютюну. За даними Рівненського представництва громадської мережі “Опора”, перше рішення Рівненської міської ради “Про заборону розміщення зовнішньої реклами алкогольних напоїв та тютюнових виробів у місті Рівне” було прийняте 9 березня 2006 року, однак депутати скасували його вже через 4 місяці через порушення процедури ухвалення регуляторного акту та протестом прокурора міста Рівного від 15 березня 2006 року, який, власне, і посилався на згадані вище процедурні порушення.

З ініціативи “Опори” провели заходи, спрямовані на формування чіткої позиції громадськості Рівного щодо заборони зовнішньої реклами алкоголю і тютюну як такої, що сприяє розвитку залежності, в першу чергу, серед дітей та молоді. 28 найбільших молодіжних організацій міста поставили підписи під зверненням до кожного депутата Рівнеради, про що повідомили усю пресу міста.

Як підсумок - знову прийнято рішення “Про заборону розміщення зовнішньої реклами алкогольних напоїв та тютюнових виробів у місті Рівне” від 24 листопада 2006 року. Вступити в дію воно мало з 1 січня 2007 року. Однак цього не відбулося і наступним кроком стало звернення депутата Рівнеради Віталія ШАБУНІНА до міського голови та до секретаря Рівнеради з проханням надати пояснення щодо невиконання цього рішення та провести службове розслідування, припинити порушення законності, та в максимально стислі строки виконати рішення Рівненської міської ради.

Уся подальша судова тяганина між міською радою та Всеукраїнською організацією надавачів зовнішньої реклами не була особливо успішною для Рівнеради, яка категорично заперечує наявність у нашому місті “реклами смерті”. Схоже, місто програло цю війну знову. Хоча у статті 22 Закону України “Про рекламу алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби” зазначено, що забороняється експонуватися засобами зовнішньої реклами. “Рекламу смерті” скасували вже в багатьох містах України.

У Рівному вирішили піти іншим шляхом – на майдані Незалежності заборонять вживати алкоголь. За словами начальника управління житлово-комунального господарства Юрія СОБЧУКА, причиною заборони є те, що молоді люди розпивають такі напої безпосередньо біля пам’ятника Тарасові Шевченку, який прикрашає центральний майдан Рівного. При цьому відкривають пляшки з пивом об гранітні плити пам’ятника.

Як сподівається головний комунальник міста, заборона вбереже пам’ятник від вандалів та дисциплінує цю категорію громадян.

17.07.2008Катерина БОНДАРЧУК



Рівне-Ракурс №10 від 17.07.2008p. 
На головну сторінку